Gå til innhold

Microsoft Sam, død?

Mauro

Anbefalte innlegg

Hei,

La just merke til at Microsoft Sam har sluttet å prate på stasjonæren min. Vet ikke hva som er galt.

Syns han er så utrolig grei til å fortelle meg hvem som leaver å joiner channels på ventrilo når jeg spiller, men nå er han helt stille. Gikk også under tale på kontroll panel, å om jeg trykker på knappen som skal få han til å snakke, så får jeg bare beskjed om at jeg må prøve å velge en annen stemme, eller bytte "lyd-ut-enhet" eller no. Kan ikke skjønne dette.

Hvordan kan jeg fikse dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den feilmeldingen betyr at stemmebibliotekene har blitt borte/ødelagt. Prøv å se om du finner en update/hotfix for det på nettet.

Gleder meg forøvrig til talesyntesen i Vista, som har blit kraftig forbedret... Kommer ikke på noe å bruke den til i øyeblikket, men det er ikke så farlig ;)

-C-

Lenke til kommentar
Den feilmeldingen betyr at stemmebibliotekene har blitt borte/ødelagt. Prøv å se om du finner en update/hotfix for det på nettet.

Gleder meg forøvrig til talesyntesen i Vista, som har blit kraftig forbedret... Kommer ikke på noe å bruke den til i øyeblikket, men det er ikke så farlig ;)

-C-

7427968[/snapback]

Finner ikke noe. :no:

Kan heller ikke fatte å begripe hvordan jeg har klart å ødelegge det. Pcen er jo omtrent nyformatert.

Lenke til kommentar

-C-

7427968[/snapback]

Fant just at det ikke er stemmene som er ødelagte. Det er selve mototen tror jeg. Har 2 pcer. På den ene funker det. La inn nye stemmer. Noen som vet om jeg kan installere motoren på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...