Mauro Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei, La just merke til at Microsoft Sam har sluttet å prate på stasjonæren min. Vet ikke hva som er galt. Syns han er så utrolig grei til å fortelle meg hvem som leaver å joiner channels på ventrilo når jeg spiller, men nå er han helt stille. Gikk også under tale på kontroll panel, å om jeg trykker på knappen som skal få han til å snakke, så får jeg bare beskjed om at jeg må prøve å velge en annen stemme, eller bytte "lyd-ut-enhet" eller no. Kan ikke skjønne dette. Hvordan kan jeg fikse dette ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da trykker du på "utsignal for lyd" og velger lydkortet ditt når du er i micosoft sam, det kan hende at dette har blitt forandret. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Da trykker du på "utsignal for lyd" og velger lydkortet ditt når du er i micosoft sam, det kan hende at dette har blitt forandret. 7419261[/snapback] Det hadde jeg så klart prøvd, uten hell. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kommer fortsatt ikke noe lyd fra han. Dette skjer når jeg trykker på den test tingen. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den feilmeldingen betyr at stemmebibliotekene har blitt borte/ødelagt. Prøv å se om du finner en update/hotfix for det på nettet. Gleder meg forøvrig til talesyntesen i Vista, som har blit kraftig forbedret... Kommer ikke på noe å bruke den til i øyeblikket, men det er ikke så farlig -C- Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Den feilmeldingen betyr at stemmebibliotekene har blitt borte/ødelagt. Prøv å se om du finner en update/hotfix for det på nettet. Gleder meg forøvrig til talesyntesen i Vista, som har blit kraftig forbedret... Kommer ikke på noe å bruke den til i øyeblikket, men det er ikke så farlig -C- 7427968[/snapback] Finner ikke noe. Kan heller ikke fatte å begripe hvordan jeg har klart å ødelegge det. Pcen er jo omtrent nyformatert. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Hvor som vet hvor på pcen stemmebiblioteket ligger? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 har jeg dette i W2k? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 har jeg dette i W2k? 7432699[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Den feilmeldingen betyr at stemmebibliotekene har blitt borte/ødelagt. Prøv å se om du finner en update/hotfix for det på nettet. Gleder meg forøvrig til talesyntesen i Vista, som har blit kraftig forbedret... Kommer ikke på noe å bruke den til i øyeblikket, men det er ikke så farlig -C- 7427968[/snapback] Fant just at det ikke er stemmene som er ødelagte. Det er selve mototen tror jeg. Har 2 pcer. På den ene funker det. La inn nye stemmer. Noen som vet om jeg kan installere motoren på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå