Gå til innhold

Fortiden jakter deg ned

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hå!

Bildet er bra og komposisjonen sitter. Et slikt bilde synes jeg du har lov til å slippe fri dine artistiske sanser og redigere i vei. Et lite sveip med burn/dodge hadde satt mer stemning over bildet.

Til du som mener at ansiktet er "uskarpt", så er det noe av meningen i bildet. Gutten vrir seg i smerte.

Endret av ru-barma
Lenke til kommentar
Til du som mener at ansiktet er "uskarpt", så er det noe av meningen i bildet. Gutten vrir seg i smerte.

7420640[/snapback]

Selvfølgelig forstod jeg det, men jeg synes ikke at det passet til bilde og at Ustedalen fikk til det han ønsket på en god måte. Sorry, men. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke dette var noen skuksess. Det at du, i flere setninger, må forklare budksapet til bildet, at det ikke gir seg selv på en måte, ødelegger for meg. :thumbdown: Synes ikke det var teknisk imponerende heller. Sorry mac ;)

EDIT: Emnetittelen....har du vær for lenge utenlands? =) Regner med det er noe som The past hunts you down, du er ute etter, som høres bra ut på engelsk, men ikke oversatt direkte til norsk:)

" Rett fornorsking" ville vel vært; Fortiden innhenter deg? ;)

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar

Syns dette bildet skaper en bra kontrast mellom total fred og ro (sovende i senga), og et ekstremt bråk (skrikende i hjørnet). Om historien kommer godt frem av bildet er en annen sak. Syns forøvrig ansiktet til personen i hjørnet er grusomt. Blir redd av å se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...