Ustedalen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I dette bildet skal det ligge en historie. En historie om en gutt som har opplevd de mest forferdeligste tingene du kan tenke deg. Han skjuler seg fra sannheten i haap om at den en dag vil forsvinne. Men den vil alltid vaere en del av denne gutten, uansett hva han gjoer. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hodet på mannen til høyre, ja, du vet.. Ellers var det litt vanskelig å forstå seg på bildet, kanskje.. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg må si at jeg ikke forstod bildet. Så det ga ikke meg noe spesielt. Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei hå! Bildet er bra og komposisjonen sitter. Et slikt bilde synes jeg du har lov til å slippe fri dine artistiske sanser og redigere i vei. Et lite sveip med burn/dodge hadde satt mer stemning over bildet. Til du som mener at ansiktet er "uskarpt", så er det noe av meningen i bildet. Gutten vrir seg i smerte. Endret 4. desember 2006 av ru-barma Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til du som mener at ansiktet er "uskarpt", så er det noe av meningen i bildet. Gutten vrir seg i smerte. 7420640[/snapback] Selvfølgelig forstod jeg det, men jeg synes ikke at det passet til bilde og at Ustedalen fikk til det han ønsket på en god måte. Sorry, men. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg syns det funker. Kontrasten fungerer veldig bra for meg. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 God tanke bak bildet, og det funker delvis. Men mere kontraster, og f.eks mørkere rundt han som sitter i kroken for å symbolisere enda mer hans sinnstemning hadde fått fram mere tror jeg. Men veldig orginalt Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg synes ikke dette var noen skuksess. Det at du, i flere setninger, må forklare budksapet til bildet, at det ikke gir seg selv på en måte, ødelegger for meg. Synes ikke det var teknisk imponerende heller. Sorry mac EDIT: Emnetittelen....har du vær for lenge utenlands? =) Regner med det er noe som The past hunts you down, du er ute etter, som høres bra ut på engelsk, men ikke oversatt direkte til norsk:) " Rett fornorsking" ville vel vært; Fortiden innhenter deg? Endret 5. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Delvis enig med over. Synes kanskje at hvis vedkommende på gulvet hadde sett litt mer livredd ut, samt hadde hadd litt lavere opacity, kunne det sett mer ut som han lå i sengen og hadde mareritt om fortiden. Eller noe. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Syns dette bildet skaper en bra kontrast mellom total fred og ro (sovende i senga), og et ekstremt bråk (skrikende i hjørnet). Om historien kommer godt frem av bildet er en annen sak. Syns forøvrig ansiktet til personen i hjørnet er grusomt. Blir redd av å se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå