Gå til innhold

Test: Nokia 5300

Anbefalte innlegg

Prøvde ut noe på mobilen som heter stemmerklahet, som skal hjelpe hvis det er uklart hva de sier i andre enden. Jeg merket ingen forskjell på kvaliteten, men det som skjedde var at stemmen i andre enden ble vesentlig lavere, og det var litt vasnkelig å høre hva som ble sagt. Deaktiverte dette etterpå, og da var lyden slik den pleier. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kanskje en litt gammel tråd men, om du kjøper Nokia 5300, får du med den derre miniUSB cabelen da?

Og hvor mye minne er det du får med? La oss si at jeg kjøper en standard Nokia 5300 pakke uten noe spesielt liksom.

Det er jo 5mb du får med uansett, men jeg har hørt rykter om at du får med 256mb minnekort, kan noen bekrefte dette?

Og hvor får man sånn firmware update? xP Liksom hvilken nettside laster du ned fra og hvordan installerer du det inn på mobilen =/

Og, kan man bruke dine egne sanger som ringetone??

Svar snarest takk.

Endret av Inkita
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kanskje en litt gammel tråd men, om du kjøper Nokia 5300, får du med den derre miniUSB cabelen da?

Og hvor mye minne er det du får med? La oss si at jeg kjøper en standard Nokia 5300 pakke uten noe spesielt liksom.

Det er jo 5mb du får med uansett, men jeg har hørt rykter om at du får med 256mb minnekort, kan noen bekrefte dette?

Og hvor får man sånn firmware update? xP Liksom hvilken nettside laster du ned fra og hvordan installerer du det inn på mobilen =/

Og, kan man bruke dine egne sanger som ringetone??

Svar snarest takk.

8924446[/snapback]

Japp, du får med 256mb minnekort, USB Kabel, 2.5mm jack til 3.5mm "Plugg" og headsett som har "tøy" med farge som matcher din farge på mobilen, kjøpte denne i går ser du ;P

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...