iStephano Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 egentlig ganske smart for de som er handikappet. Som du sa, enarms gamer. Sweet! Give This Man A Job! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kontrollen er laget til en Irak-veteran som ikke har mer enn en arm å bruke. Jeg synes dette ikke bare er en glimrende greie - egentlig burde konsollprodusentene selv utvikle kontrollere som kan brukes med en arm. 7420714[/snapback] Da kan man spille 2-player med seg selv 7420722[/snapback] Da blir det mye lettere å greie GOW på insane alene! Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kontrollen er laget til en Irak-veteran som ikke har mer enn en arm å bruke. Jeg synes dette ikke bare er en glimrende greie - egentlig burde konsollprodusentene selv utvikle kontrollere som kan brukes med en arm. 7420714[/snapback] og ølen i den andre? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva mener du? At han er pedofil? 7420047[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? 7420693[/snapback] Tror ikke han engang vet hva pedofil betyr. Men pent jobbet at noen har laget en kontroller for de som mangler en hånd. Mulig tyngden på det batteriet på siden gjør at kontrolleren holder seg i "vater" når du trykker på knapper, så den trenger ikke være så ubehagelig som den ser ut til. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kontrollen er laget til en Irak-veteran som ikke har mer enn en arm å bruke. Jeg synes dette ikke bare er en glimrende greie - egentlig burde konsollprodusentene selv utvikle kontrollere som kan brukes med en arm. 7420714[/snapback] og ølen i den andre? 7420833[/snapback] Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er virkelig et stort mysterium hvorfor han har lagt denne 7419127[/snapback] I det spillet får vi faktisk se real-time BH-change, dog ikkje i 1080p. 7419137[/snapback] Snu damene på ryggen, og "hit the weak spot"! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 If the ladies turns their back on you, hit weak point for massive blodstream Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tenk på de stakkars folkene som bare har en venstre arm. Bra for dem hvis dette kan kjøpes 7420531[/snapback] tenk på de med bare høyre armen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jøss! GAnske bra tiltak! En på jobben min ble lam i hele høyrehånda og pga. motorsykkelulykke og han gledet seg til X360 og Ps3. Hvis denne er å få tak i etterhvert så er jo det ganske bra. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen har bare litt for mye tid... og takk gud for det, forbanna artig sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Husker kameraten min hadde brukket høyrearmen sin og spilte kun med venstrehånden og slo en (som brukte begge hendene) i FIFA. Tror han andre følte seg ganske dårlig da :!: (På Xbox, dere husker den STORE kontrolleren) Endret 4. desember 2006 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lagd for venstrehånden ja. Er rimelig sikker på at han vil kjøpe DOA, mon tro hva han vil bruke sin kjære høyrehånd til Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva mener du? At han er pedofil? 7420047[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? 7420693[/snapback] Nei, det var noen som hintet til at han ble tent av jenta på bilde, ei jente som ser ut som et lite barn med silikonpupper. Men, men. Hver sin smak antar jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ey! Kasumi er ikke ei lita jente. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun er faktisk hele 17 år! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå