Insaneus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vil at det skal se likt ut jeg da.... hehe Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Vil at det skal se likt ut jeg da.... hehe 7468048[/snapback] Her er da et bilde med concept og AW 10 eller 8.. fargen ser ikke så ulik ut da.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 venter spent på hva du synes jeg.... som sagt skal jeg hente concept sentern og concept 1 imorra tror jeg... men faen så concept subben er DYR!! 7467686[/snapback] Anbefaler ikke concept sub'n, den er litt rumpe rett og slett.. Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hva anbefaller du om man skal ha en hel serie som er bra da? til rundt den samme prisen? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har CV VE-8, sinna små jævler det der, utrolig kraftige i forhold til størrelsen, så hvis du vil ha noe som gir mye trøkk og tar opp lite plass, så er de fine. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) NEEEEIII !!!! Han som skulle selge de Dali Concept 6 har selfølgelig solgt de til en annen, enda vi hadde en avtale!! Kjøperen bydde 3000,- , men det kunne jeg også gjort.. Og han hadde mulighet til å hente disse, men frakten hadde jeg betalt.. Jeg er skuffet! Endret 10. desember 2006 av Kaggen Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 NEEEEIII !! Han som skulle selge de Dali Concept 6 har selfølgelig solgt de til en annen, enda vi hadde en avtale!! Kjøperen bydde 3000,- , men det kunne jeg også gjort.. Og han hadde mulighet til å hente disse, men frakten hadde jeg betalt.. Jeg er skuffet! 7472827[/snapback] Flaks sier nå jeg, da har du muligheten og ende opp med en bedre høyttaler. Som jeg sa på andre side, QLN Artech 6. Spiller fletta av Concept 6 anytime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå