HondaNSR Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann. Lurer på å kjøpe en plasma tv på Computer City til 12000kr. Om jeg bruker ett ComputerCity-kort, så skal jeg vist spare en del.. Har det noen negative sider med å få ett slikt kort? Noen som kan fortelle om det er noe butikken ikke direkte oppgir til kundene? Som f.eks. at det koster og ha det eller noe ? Kommer til å betale tv`en i første mnd. så da blir det vell ikke noen renter.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Faktisk er dette ett genialt kort som ikke koster NOE om det brukes riktig. Om du derimot velger å dele opp betalingen over ett år, koster det fort blod Merk deg at om du tegner ett CC-kort, kan du bruke det på SIBA, men da har du INGEN rentebetingelser. Om du handler med et CC-kort i dag, kommer regningen med forfall først i slutten av neste mnd, som er januar Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kult, så jeg kan føle meg rik gjennom jula og før jeg betaler? hehe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Yupp. Regningen kommer først godt ute i januar, uten at det koster deg én krone ekstra.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Får jeg slikt kort som 16 åring og uten fast jobb da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, du må være 19, og ha over en viss inntekt. Det er jo en normal kredittvurdering Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Faen.. Det holder ikke at jeg har arbeidskontrakt som deltidsarbeider helder ? Penger er jo ikke problemet.. Men må en være 19? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Faen.. Det holder ikke at jeg har arbeidskontrakt som deltidsarbeider helder ? Penger er jo ikke problemet.. Men må en være 19? 7423892[/snapback] Det hjelper nok ikke, nei. En kredittvurdering går bl.a. etter fjorårets inntekt, og en 16-åring med deltidskontrakt er ingen finansieringsselskapers ønskekunde. Uansett hvor rydding du er med penger, må du ha en kreditthistorikk for å bevise dette... Det er vel heller ikke lov å gi kreditter til noen under 18, tror jeg - er ikke sikker på lovgivningen her... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Stemmer det fredonor sier... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dra heller på en skikkelig hifi-butikk og kjøp TV'en din der istedet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 For å betale mer? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 For å betale mer? 7428233[/snapback] For å få mer kvalitet i forhold til den summen man kjøper det for. Elkjøp, Lefdal og Siba er eksempler på butikker som selger annenrangs produkter. Foreldrene mine kjøpte seg en LCD-TV i sommer, og det beste tilbudet fikk vi faktisk hos Netshop. Dessuten, jeg kjøpte stereoanlegget mitt i en hifi-butikk, og jeg fikk det for en svært god pris. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 JA. Lefdal og SIBA selger ALLTID annenrangsprodukter. Det er hovedgrunnen til at de tilsammen har over 80 butikker i norge og sverige Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 JA. Lefdal og SIBA selger ALLTID annenrangsprodukter. Det er hovedgrunnen til at de tilsammen har over 80 butikker i norge og sverige 7428588[/snapback] På dyrere kvalitetsmodeller kan billigkjedene som Elkjøp m.fl. være DYRERE enn hifi-butikkene. Elkjøp er greit hvis man bare skal ha et produkt. Men hvis man setter krav til kvalitet, lønner det seg å gå i en spesialforretning. Både fordi at i spesialforretningen er man sikker på å få kvalitet, samtidig som at man faktisk sparer penger på disse enn om man skulle kjøpt kvalitetsprodukter på f.eks. Elkjøp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tråd sklir ut i off topic. Trådstarter har fått svar på spørsmålet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg