Howard Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Harddiskplass er alltid nødvendig. Mye må ha mer. *Google* Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 lurer på om jeg vinner noe i år jeg har ikke vunnet noe enda kanskje jeg aldri har svart riktig Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 nå har det jo ikke akkurat vært så vanskelige spørsmål, ikke i dag heller forresten. Men det er jo kos med litt nøtter da. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I DAG vinner jeg ... Hvor mange har egentlig deltatt hver dag hittil, og som har avgitt riktig svar? Hadde vært morsomt å regne ut sannsynligheten for å vinne Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 spørsmål 2 minner mistenkelig mye på det fra luke nr 11 i fjorårets kalender Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 spørsmål 2 minner mistenkelig mye på det fra luke nr 11 i fjorårets kalender 7418685[/snapback] Du søkte ja heahe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville ikke ha rørt en Samsungharddisk. Sørger forsatt etter tapet av musikksamlingen min Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville ikke ha rørt en Samsungharddisk. Sørger forsatt etter tapet av musikksamlingen min Hehe, mange som har forskjellige erfaringer angående disker... Lignende historier om disker fra et hvilket som helst annet firma finner du helt sikkert ganske kjapt hvis du går inn for det. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville ikke ha rørt en Samsungharddisk. Sørger forsatt etter tapet av musikksamlingen min 7418780[/snapback] Wow, dette forventet jeg ikke av en brukermoderator... Fordi en av dine hardisker døde, som tilfeldigvis var samsung, så er plutselig samsung et dårlig merke? Tror heller de fleste her har gode erfaringer med samsung, spesielt som stillegående harddisk Lenke til kommentar
.dat Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 sablabra@ Hva sa han feil? han sa bare sin personlig mening om Samsung. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 sablabra@ Hva sa han feil? han sa bare sin personlig mening om Samsung. 7418808[/snapback] Han sa ikke noe feil. Jeg synes bare det blir for dumt å spre rundt seg med vil-ikke-røre-samsung-ever-again holdning. But hey, whatevahh Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Når får vi vite vinnere? En gang i uka? (Samsung eier! ) Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Hvor mange ledere (pinner) har en SATA signalkabel?" Hva slags presisjonsnivå er det der? Det finnes jo flere forskjellige riktige svar på det spørsmålet, og mer enn ett av dem er med blant svaralternativene. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Hvor mange ledere (pinner) har en SATA signalkabel?" Hva slags presisjonsnivå er det der? Det finnes jo flere forskjellige riktige svar på det spørsmålet, og mer enn ett av dem er med blant svaralternativene. 7418917[/snapback] Når et av svarene er tilhører en ofte brukt standard, og et annet svar ikke gjør det, så kan du sikkert trygt annta at det var det første alternativet de mente Jeg tviler på det var ment som et lurespørsmål. -Stigma Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Glem det, feil. Endret 4. desember 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 *gleder meg til å få den hdd tilsendt * Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Håper hå ny disk. Trenger ekstra plass til videoredigering. sier ikke ned takk Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kunne virkelig trengt den her Har bare 60GB fra før og det er alt for lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå