Gå til innhold

bruksanvisning til nikon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Andreg. Takk for tips angående den boken om 200D. Den skal jeg prøve.

Når det gjelder en merkevare synes jeg det bør gjelde utansett hvor man kjøper et produktet i verden. Ellers burde jo kameraene hete F.eks "Nikon Norge" og "Nikon Taiwan" Nikon Polen" Nikon Africa" osv osv... Synes Hovedfirmaet som står bak dette burde rydde opp i sånt slik at et produktet gjelder for hele verden.

Endret av kattesiri
Lenke til kommentar
Men betyr dette da at kamera som er kjøpt i utlandet ikke kan repareres her i landet?

7438592[/snapback]

Tror ikke at et apparat kjøpt i utlandet får prioritet ved reparasjon.

Kjøpte et Nikon i Nederland for noen år tilbake, Interfoto reparerte det uten noen diskusjon kjappt og greit. Hvordan det er i dag hvor Nikon Norge står for importen vet jeg ikke.

Har erfaring med et annet kjent merkenavn hvor den Norske importøren nektet å utføre repasjon at en mail og faks til produsentens customer support gjorde underverker. Fikk en unnskyldning fra den Norske importøren.

Har nå blandt annet et Norsk Nikon D80 og endte opp med å laste ned den Engelske User manual, den Norske var ikke helt bra oversatt.

Ett annet tema er hvorfor Nikon ignorer Norske kunder med å ikke ha Norsk meny. Det finnes personer som ikke skjønner Engelsk.

Dansk, Svensk eller Finnsk er ikke noen gode alternativer. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...