Gå til innhold

kretikk på "CSS tag" bilde

Anbefalte innlegg

Bare et bilde jeg mekka i PhotoShop, ble lei av å printscreen boter på CSS så hvorfor ikke bare bruke ekte bilder.

Er kansje noen plasser det kunne vært fin puss med at det er skarpe ender osv. men kan ikke bruke historisk pensel mer, lagert å lagt ned, men ellers kom med ider.

takk for all kretikk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle gjort noe med det bildet trur jeg at jeg ville bare brukt den en renderen.. Bare han med M4'n. Så ville jeg bytta font. Den passer ikke i det hele tatt :innocent: Så kanskje jeg ville klipt ut enga til en egen layer. Ctrl + J så du for 2. Tatt den underste av de, brukt Spatter på den. Å satt den layeren over den til ca 50- 60% synlighet:P .. noe sånt .. hehe.. Men ville prøvd meg på noe nytt jeg da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ville prøvd å lagd bakgruns bilde av Fyren jeg da.. vri å vende på han + litt filters ( ikke for mye da blir det bare stygt).. Eller bruke Brush's til å lage en fansi bakgrunn;) Men det burde være grått i bakgrunnen din også, da passer den bedre til renderen=D

Orange skrift med svarte streker over hadde vært kult trur jeg:P til en grå/svart bakgrunn...

Lenke til kommentar
Ville prøvd å lagd bakgruns bilde av Fyren jeg da.. vri å vende på han + litt filters ( ikke for mye da blir det bare stygt).. Eller bruke Brush's til å lage en fansi bakgrunn;) Men det burde være grått i bakgrunnen din også, da passer den bedre til renderen=D

Orange skrift med svarte streker over hadde vært kult trur jeg:P til en grå/svart bakgrunn...

7421994[/snapback]

hmmm vis jeg sier at jeg kansje vill brukt en bakgrun med FLAMER

hva hadde du sakt da :innocent::p

Lenke til kommentar

Det ser ganske dumt ut at fyren er kutta heilt nede...albuen og sånt...Og du burde få "fyren" til å gli meir sammen med bakgrunnen

Til han som kommenterte kretikk, er mangen dialekter der man seier kretikk, og om du skal henge deg opp i smådetaljer ville du hatt eit par tusen posts ;)

Lenke til kommentar
Det ser ganske dumt ut at fyren er kutta heilt nede...albuen og sånt...Og du burde få "fyren" til å gli meir sammen med bakgrunnen

Til han som kommenterte kretikk, er mangen dialekter der man seier kretikk, og om du skal henge deg opp i smådetaljer ville du hatt eit par tusen posts ;)

7423636[/snapback]

noe mer sån? :)

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar

Jeg syns, uten at jeg har all verdens kunnskaper, du bør lære deg Photoshop grundig.

Her er litt kritikk:

- Flammene passer ikke inn i det hele tatt.

- Kopiere og speilvende personen som jeg regner med er deg, ser bare dumt og forstyrrende ut.

- Fonten du har brukt passer enda mindre inn enn flammene.

Lenke til kommentar
Jeg syns, uten at jeg har all verdens kunnskaper, du bør lære deg Photoshop grundig.

Her er litt kritikk:

- Flammene passer ikke inn i det hele tatt.

- Kopiere og speilvende personen som jeg regner med er deg, ser bare dumt og forstyrrende ut.

- Fonten du har brukt passer enda mindre inn enn flammene.

7472784[/snapback]

kansje det, men photoshop er ikke noe man lærer seg på en dag, klart jeg lærer mer og mer for hver gang jeg er inne, men jeg sitter ikke dag inn og dag ut å leser sider(det får komme av seg selv), OG er ingen som bryr jeg om små detaljer på feks. Counter-strike, bilde blir kratig forminsket :whistle:

Lenke til kommentar

nadax7, du bør i det minste ta deg tid til å klippe ordentlig! er jo bare skarpe kanter der du har klipt ut deg selv.. å det bidrar jo bare til et fælt resultat! :ermm:

en annen ting, om du skal bruke det til tags eller sigs, så må du for guds skyld gå ned i størrelse, for det blir ikke pent uansett om du kjører ned fra 2048*2048 til 128*128 eller i den dur..

en tanke videre kan kanskje være å leke seg litt med farger i stedet for de filtrene du har brukt.. og slik du har lagt den ene deg oppå den andre funka rett og slett ikke! :)

btw, med den tine stafett t-skjorta så styrker ikke akkurat det utsagnet "this is not a game, this is life".. noe som er en heller syk måte å se på spill på.. :!:

Lenke til kommentar
nadax7, du bør i det minste ta deg tid til å klippe ordentlig! er jo bare skarpe kanter der du har klipt ut deg selv.. å det bidrar jo bare til et fælt resultat!  :ermm:

en annen ting, om du skal bruke det til tags eller sigs, så må du for guds skyld gå ned i størrelse, for det blir ikke pent uansett om du kjører ned fra 2048*2048 til 128*128 eller i den dur..

en tanke videre kan kanskje være å leke seg litt med farger i stedet for de filtrene du har brukt.. og slik du har lagt den ene deg oppå den andre funka rett og slett ikke!  :)

btw, med den tine stafett t-skjorta så styrker ikke akkurat det utsagnet "this is not a game, this is life".. noe som er en heller syk måte å se på spill på..  :!:

7494138[/snapback]

LOL, er jo hekkan så rå t-skjorte, GUL :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...