Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bare et bilde jeg mekka i PhotoShop, ble lei av å printscreen boter på CSS så hvorfor ikke bare bruke ekte bilder. Er kansje noen plasser det kunne vært fin puss med at det er skarpe ender osv. men kan ikke bruke historisk pensel mer, lagert å lagt ned, men ellers kom med ider. takk for all kretikk. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Huff, det er mange forstyrrende unge sinn... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Huff, det er mange forstyrrende unge sinn... 7419529[/snapback] lol :!: Jeg vet, du hadde ikke tv og pc når du vokste opp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 det heter kritikk og ikke kretikk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom enger og alpelandskap, og svart/hvitt tegnede bilder av en fyr med våpen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hele tagen passer ikke sammen. Hvor lang tid brukte du på den, 2min? Hadde laget en ny en hvis jeg var deg, eller brukt en default. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 okok. 1. bilde skal vær enkelt 2. This is dont a game, this is life. er liksom et "budskap" og derfor er den fine engen og fjelene der, hva er ikke bedre en flott natur, altså selve livet :!: å du ilpostino, jeg dreitt en lang i om det var en skrive feil i KRETIKK Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis jeg skulle gjort noe med det bildet trur jeg at jeg ville bare brukt den en renderen.. Bare han med M4'n. Så ville jeg bytta font. Den passer ikke i det hele tatt Så kanskje jeg ville klipt ut enga til en egen layer. Ctrl + J så du for 2. Tatt den underste av de, brukt Spatter på den. Å satt den layeren over den til ca 50- 60% synlighet:P .. noe sånt .. hehe.. Men ville prøvd meg på noe nytt jeg da Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 kunne laget en til versjon, med bare meg og M4, men noen som har forslag til bakgrunds bilde? takk Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ville prøvd å lagd bakgruns bilde av Fyren jeg da.. vri å vende på han + litt filters ( ikke for mye da blir det bare stygt).. Eller bruke Brush's til å lage en fansi bakgrunn;) Men det burde være grått i bakgrunnen din også, da passer den bedre til renderen=D Orange skrift med svarte streker over hadde vært kult trur jeg:P til en grå/svart bakgrunn... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ville prøvd å lagd bakgruns bilde av Fyren jeg da.. vri å vende på han + litt filters ( ikke for mye da blir det bare stygt).. Eller bruke Brush's til å lage en fansi bakgrunn;) Men det burde være grått i bakgrunnen din også, da passer den bedre til renderen=D Orange skrift med svarte streker over hadde vært kult trur jeg:P til en grå/svart bakgrunn... 7421994[/snapback] hmmm vis jeg sier at jeg kansje vill brukt en bakgrun med FLAMER hva hadde du sakt da Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Joda funker det.. Men ikke bruk bare bruk flammer.. kanskje bare et par på siden a bilde? Men hakke det bilde a fyren med m4 da? se om jeg greier å fikse noe:P Kjeder meg:P Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Så hvordan er disse, like drålige? eller litt brukbar Endret 4. desember 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det ser ganske dumt ut at fyren er kutta heilt nede...albuen og sånt...Og du burde få "fyren" til å gli meir sammen med bakgrunnen Til han som kommenterte kretikk, er mangen dialekter der man seier kretikk, og om du skal henge deg opp i smådetaljer ville du hatt eit par tusen posts Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det ser ganske dumt ut at fyren er kutta heilt nede...albuen og sånt...Og du burde få "fyren" til å gli meir sammen med bakgrunnen Til han som kommenterte kretikk, er mangen dialekter der man seier kretikk, og om du skal henge deg opp i smådetaljer ville du hatt eit par tusen posts 7423636[/snapback] noe mer sån? Endret 6. desember 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg syns, uten at jeg har all verdens kunnskaper, du bør lære deg Photoshop grundig. Her er litt kritikk: - Flammene passer ikke inn i det hele tatt. - Kopiere og speilvende personen som jeg regner med er deg, ser bare dumt og forstyrrende ut. - Fonten du har brukt passer enda mindre inn enn flammene. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg syns, uten at jeg har all verdens kunnskaper, du bør lære deg Photoshop grundig.Her er litt kritikk: - Flammene passer ikke inn i det hele tatt. - Kopiere og speilvende personen som jeg regner med er deg, ser bare dumt og forstyrrende ut. - Fonten du har brukt passer enda mindre inn enn flammene. 7472784[/snapback] kansje det, men photoshop er ikke noe man lærer seg på en dag, klart jeg lærer mer og mer for hver gang jeg er inne, men jeg sitter ikke dag inn og dag ut å leser sider(det får komme av seg selv), OG er ingen som bryr jeg om små detaljer på feks. Counter-strike, bilde blir kratig forminsket Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Da bør du rett å slett lage ett så lite bilde som det kommer til å bli da, ikkje har noko stort, for da forsvinner all kvalitet etc, og man vil ikkje kunne lese skrifta. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 nadax7, du bør i det minste ta deg tid til å klippe ordentlig! er jo bare skarpe kanter der du har klipt ut deg selv.. å det bidrar jo bare til et fælt resultat! en annen ting, om du skal bruke det til tags eller sigs, så må du for guds skyld gå ned i størrelse, for det blir ikke pent uansett om du kjører ned fra 2048*2048 til 128*128 eller i den dur.. en tanke videre kan kanskje være å leke seg litt med farger i stedet for de filtrene du har brukt.. og slik du har lagt den ene deg oppå den andre funka rett og slett ikke! btw, med den tine stafett t-skjorta så styrker ikke akkurat det utsagnet "this is not a game, this is life".. noe som er en heller syk måte å se på spill på.. :!: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 nadax7, du bør i det minste ta deg tid til å klippe ordentlig! er jo bare skarpe kanter der du har klipt ut deg selv.. å det bidrar jo bare til et fælt resultat! en annen ting, om du skal bruke det til tags eller sigs, så må du for guds skyld gå ned i størrelse, for det blir ikke pent uansett om du kjører ned fra 2048*2048 til 128*128 eller i den dur.. en tanke videre kan kanskje være å leke seg litt med farger i stedet for de filtrene du har brukt.. og slik du har lagt den ene deg oppå den andre funka rett og slett ikke! btw, med den tine stafett t-skjorta så styrker ikke akkurat det utsagnet "this is not a game, this is life".. noe som er en heller syk måte å se på spill på.. :!: 7494138[/snapback] LOL, er jo hekkan så rå t-skjorte, GUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå