macdegus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 pcen min finner ikke western digital hardisken som har vert brukt på denne pcen før, for så å brukes på mac som ekstern. og da når jeg skal bruke den til min pc får jeg den ikke opp i min datamskin. men det står i "hardware monitor" ar den er der. også når jeg bruker den som ekstern hdd til pcen, kommer det opp: "ny maskinvare funnet osv, og så maskinvaren er innstallert og klar til bruk" men den kommer frendeles ikke i min datamaskin. det virker som at den er programert til å ikke bli sett i explorer. jeg får heller ikke til å formatere den i mac, ret og slett for jeg vet ikke hvordan... kan none hjelpe meg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 du må gå på diskverktøy i OS X for å formatere den. hvis du vil bruke den i windows og må du legge inn MacDrive. Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 du må gå på diskverktøy i OS X for å formatere den. hvis du vil bruke den i windows og må du legge inn MacDrive. 7418339[/snapback] hjertelig tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå