Ulven Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Må en montør fysisk inn i sentralen og gjøre jobben, eller kan dem styre det eksternt ? Og prioriterer dem kunder som har vært hos dem lengre først ? Grunnen til at jeg spør om det siste er at vi bor på et lite sted, der noen har fått oppgradering, mens jeg ikke har fått.. (Samme sentral).. Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 de styrer det eksternt. Om de følger noe mønster er jeg mer usikker på Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Virker ikke som Telenor ikke ha så veldig system på oppgradering, er i all fall ikke slik at de oppgraderer alle på en sentral samtidig. Ved forigje oppgradering presterte de å glemme av meg Tok uansett ikke langt tid før jeg skiftet over til NGT Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Oppgraderingene skjer eksternt - trolig via lister over samband. De oppgraderer ikke alle på en gang i tilfelle det skjer en feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå