GrH Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei ... jeg fikk noen sånne skjøte stykker som man stapper to ledninger i og så klemmer man den igjen og da klemmer den de sammens så de leder og tetter igjen åpningen med en slags veske sånn at det ikke kan komme inn vann ... men nå begynner jeg og gå tom for de ... og da må jeg kjøpe nye ... men da vet jeg ikke hva de heter så viss noen kunne si meg hva det heter ... evt kommet til en link til de på en nett-butikk (feks Farnell , elfa osv ) har lagt ved et bilde av de .. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det utales vertfall "skårtslåkk" er ikke sikker på hvordan det skrives. Kanskje slik: Shcortslock. disse brukes mest til tele/alarm/data anlegg.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Navitas87; hehe Det er en scotchlock. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 ... Takk ... men så var det bare og finne et sted dær de selger det ... finner ikke noe på farnell og elfa -tnx Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Elby har noen, billige var de og *ler* Lenke til kommentar
GrH Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Fant på farnell .... bare at dær gikk de under navnet " scotchlok" Tuuusen takk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå