raathass Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei. Når jeg snurrer nrk nett-tv i ff 2.0 dukker kun en del av bildet opp (nedre og høyre del mangler). Har ingen absolutt referanse til crop, men når jeg ser Dagsrevyen med begge nyhetsoppleserne synes bare vedkommende til venstre i bildet og vertikalt er bildet croppet omtrent i håndhøyde (. Switcher jeg till fullskjerm så ser det fint ut. Noen som kan tipse om medisin? Kjører fullt patchet XP, WMP 11 og FF 2.0 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hadde det same problemet i Opera tidlegare. Trur det kom etter at eg installerte WMP11, men det er ei stund sidan, so eg hugser ikkje nøyaktig. Eg har formatert etter den tid, og no fungerer det fint med WMP11, so eg veit ikkje kva som gjer det, men du kunne kanskje prøvd med WMP10. Lenke til kommentar
raathass Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 FF og WMP11 kom omtrent samtidig, og da oppsto også problemene. Det nærmer seg uansett en reinstallasjon, det er ikke grenser for hvor mange småprogrammer IBM mener er nødvendig å ha i bakgrunnnen på ThinkPaden... :-) Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg har bruker i hvertfall Firefox2.0 og NRK nettv funker helt fint Lenke til kommentar
raathass Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Reverserte systemet til WMP10 og nå fungerer det knirkefritt. Får se om jeg gidder å oppgradere igjen :-) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Håper NRK vil komme til sansene og gå over til en spiller som ikke er unik for en platform og ikke har problemer med alternative nettlesere. Flashplayer ville vel være et fint alternativ. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så var det det med opphavsrett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå