Gå til innhold

Anbefaling på vannkjøling

Anbefalte innlegg

Har en PC som bråker noe helt hinsides... klarer ikke dette bråket lengre så har begynt å vurdere vannkjøling.

Det første settet som slo meg som litt interessant var TT BigWater 745, men fra det jeg har klart å grave fram så ser det ikke ut som om den passer til PCen min. Noen som kan bekrefte om BigWater 745 passer til en Pentium 4 med 478 sokkel?

Er settet noe å satse på i det hele tatt? ( så den store tråden, har ikke tenkt å begynne å lese igjennom hele den nå, kanskje deler av den senere)

kan jo eventuelt kjøpe en blokk som passer til CPUen og bruke resten av settet.

Prosessoren er altså en P4 478 sokkel 2,8 GHz, av den varme typen (bortimot 100W trur jeg...), noen som kan anbefale et vannkjølingssett som passer for denne prosessoren og et radeon 9800 pro skjermkort?

noe jeg har glemt å nevne? si i fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Bigwater, er det tilsynelatende det samme festet som på de første versjonene av BW. Og den tråden du leser gjennom er hovedsaklig om den FØRSTE revisjonen av bigwater. Alt er helt endret, bortsett fra blokken som bare er noe justert på 735 og 745. Å kjøpe settet for å bytte ut til en skikkelig blokk, tror jeg ikke vil lønne seg, da du sitter igjen med en blokk som ikke gjør noen nytte, og du må ut med 3-500 for en dugelig blokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...