Gå til innhold

Provoserende skolehistorier, har du noen?

drugis

Anbefalte innlegg

Hadde 6 i norsk i slutten av ungdomskolen, og fikk 2'er i karakterboka til jul på videregående. Over sommeren var jeg plutselig blitt bra dårlig i norge.

Likte aldri han lærern.

7418591[/snapback]

Det er en fin forskjell på u.skolen og vgs, kjenner mange som har opplevd det akkurat som deg. Må si de fortjente det ;) Ungdomsskolekarakterer er ikke verdt arket de er skrevet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel noe med at på VGS er det andre stilarter som gjelder. Vi har hatt en diktanalyse (noe vi ikke har fått før), og såvidt jeg har fått med meg, er det lite vits i å forsøke på en historie om man får en fri oppgave. Essay er visst tingen.

Kan ikke komme på noen spesielt provoserende ting som har skjedd med meg.

Morsomt var det ihvertfall at vi fant en pose med slankepiller (bekreftet av ei i klassen) i skuffen til vår heimkunnskapslærer. Vektklasse: Flodhest. Ytterst mottakelig for smisking, og merkelig karaktersetting. Med tanke på at jeg fikk femmer, er det noe rart. Hallo, det er snakk om å lage mat. :p

Lenke til kommentar
Hadde 6 i norsk i slutten av ungdomskolen, og fikk 2'er i karakterboka til jul på videregående. Over sommeren var jeg plutselig blitt bra dårlig i norge.

Likte aldri han lærern.

7418591[/snapback]

Det er en fin forskjell på u.skolen og vgs, kjenner mange som har opplevd det akkurat som deg. Må si de fortjente det ;) Ungdomsskolekarakterer er ikke verdt arket de er skrevet på.

7418675[/snapback]

Burde kanskje også nevnes at lærern var stokk dum i hodet, og at samtlige elever skrev under på klagebrev og at vi fikk en annen lærer neste år.

(Holdt meg forøvrig på den samme karakteren fra u.skolen til vgs i de andre faga)

Lenke til kommentar

jeg har ei stokk dum 60 år gammel kjærring som mattelærer og det er ikke mye å fatte av henne. noen ganger så tør jeg ikke å se frem fordi at hun er der og hun ser bare så ekkel ut. det virker som at hun tror at hun er 14 år eller noe slikt.

hun kan ikke stå mer enn 20 cm fra den personen hun snakker med, blir så kvalm. hun bruker også å stå i den forferdelige 90 gradern huhuhuuh. bena helt rette og overkroppen 90 grader ut fra bena, noen ganger spriker hun :cry: . ræva er oftest rettet mot andre personer og noen ganer så må jeg bare forlate klasserommet.

når hun skal hjelpe noen så siger kroppen hennes over :no: og den som får hjelp krymper helt og trekker seg unna.

har hatt henne siden femte i froskjellige fag, går i tiende nå.

i åttende så satt jeg og vennen min sammen og vi kunne ikke la vær å bråke. alle pultene satt i parr bortsett fra dem hved veggen. det var ei jente som måtte ha plass til hjelpelæreren sin. da måtte noen flyttes, og bråkmaker som jeg er så ble jeg flytta. jeg ble forbanna når jeg kom på skolen å så det. jeg gjorde ikke mere enn å rive ned arket som det stod "Stian" på. når læreren kom så gikk samtalen slik:

læreren: plokk opp det arket!

meg: faen ta.

læreren: ka du sa?

læreren: KA?!

læreren som nesten var i skjokk: du bli me ut!

så da ble det litt kjeft på gangen. dama var helt skjokert "ingen har sakt sån før :mad: !"

etter det så tok det ikke mange dagene før hun forsvant, men hun kom tilbake etter noen måneder, men så ble hun borte igjen. jeg har ikke sett henne siden.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

jeg har en fyr i klassen som mer eller mindre driter i hva han sier til læreren :!: han gjør aldri leksene elle øver til prøver og når læreren en dag fikk nokk av det (lærerinnen vår er en 50-60 år gammel merr ) så sa hun til han : "nå må jeg nok ringe faren din å si dette, eller kansje du vil ha med et brev hjem? " . da ropte han til henne : " HOLD KJEFT DI FORBANNA FITTA ! " og så bare gikk han. :!: :!:

det var jævla morsomt :D !

Endret av relax-man
Lenke til kommentar
jeg har en fyr i klassen som mer eller mindre driter i hva han sier til læreren :!:  han gjør aldri leksene elle øver til prøver og når læreren en dag fikk nokk av det (lærerinnen vår er en 50-60 år gammel merr ) så sa hun til han : "nå må jeg nok ringe faren din å si dette, eller kansje du vil ha med et brev hjem? " . da ropte han til henne : " HOLD KJEFT DI FORBANNA FITTA ! " og så bare gikk han.  :!:  :!: 

det var jævla morsomt  :D  !

8441869[/snapback]

Ja! Hahahhahaha, han kalte læreren for "fitte", haaaaaaaaaaahahaha

Grow up :ermm:

KeeJo Bitch mer, du så på filmer i timen, læreren straffer deg, og du blir sur? DU blir sur? Han burde ha gitt det anmerkning, boken var bare fortjent. Du døde ikke av det heller.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Det er noen år siden jeg gikk ut av videregående,men jeg får fremdeles vondt i magen når jeg tenker på denne læreren. Hun er en 50 år gammel djevel. Jeg hadde valgt fordypning i samfunnskunnskap pga at læreren vi hadde første året var helt fantastisk,men andre året fikk vi henne og karakteren stupte.

Det første hun sa da hun kom inn i klasserommet første dagen var at vi skulle vite at hun ville IKKE være der og ha det faget med oss,for det var hardt og alt for liten tid på masse pensum osv...men hun var nå tvunget til å undervise oss.

Hun hadde det med å henge ut folk i timene. Enten kommentere hvor dårlig de gjorde det på prøvene,eller at de var så mye borte at det ville gå dårlig med dem osv. Om du ikke klarte å svare på spm dreit hun deg ut for dette også. Jeg opplevde dette så ofte at jeg noen ganger ikke klarte å møte opp for jeg rett og slett ble dårlig for at jeg grudde meg til timene hennes. Når jeg var borte fikk jeg vite at hun hadde diskutert meg foran klassen. Hun spurte også venninna mi om hun ville se på den ferdigretta prøven min når jeg ikke var der for å ta den imot selv, osv. De få gangene jeg møtte opp satt jeg bare og så i pulten, drit nervøs for at hun skulle si noe til,eller om meg.

Når avsluttende eksamen kom var det en annen lærer som hadde før-eksamen forberedelser. Dette ble en ny verden,og jeg lærte mer på de timene enn jeg gjorde på et år med hun faste,og jeg klarte og få en grei karakter på eksamen. Dette viste også meg at det var hun som var problemet og ikke jeg som var så udugelig som hun fikk meg til å føle meg.

Lenke til kommentar

Har en historie om en kompis. Tror det var i 6.klasse. Vi har vikar, og Arnt(aka kompis) ligger å halvsover på pulten. Vikaren blir såpass irritert at han sier "Hvis du skal sove så kan du gå hjem!" Arnt ser opp på han, gjesper og trasker ut av klasserommet mens vikaren blir stående igjen og gape. Arnt bodde 50m fra skolen.

Lenke til kommentar
Vel, jeg hadde samme lærern som mora mi :ermm:

Som dere sikkert skjønner begynte hun å dra på åra da hun hadde meg. Gammel og ufyselig dame som brukte et så tjukt lag med pudder at det slo sprekker på slutten av skoledagen...

Hun var ikke riktig navla. Hun påsto bl.a. at hun hadde en katt som datt ut fra 12.etasje (hun bodde i blokk) og når katta kom opp igjen(!) så snakket den engelsk.

7418541[/snapback]

Hahahahah, måtte le av den der :!:
Lenke til kommentar
Provoserende at de skal komme helt opp på meg bakerst i klasserommet for å skjekke om jeg snuser! Kjefta huden full på den ene læreren...

8442781[/snapback]

Snuste du da?

8442863[/snapback]

Tja ikke alltids, men hun beskylder oss ofte når vi ikke gjør det også, hva skal det plage hun? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...