Gå til innhold

Trenger hjelp mot msn virus[løst]

Anbefalte innlegg

Avinstaller fra legg til/fjern programmer:

Seekmo (hvis det finnes)

MessengerPlus3

Hvis du har flere enn ett antivirus (ex. Avast, NOD32 etc.) bør du avinstaller noen av dem slik at du kun har ett antivirusprogram

KJør HJT og merk for slett:

O2 - BHO: Seekmo Search Assistant Helper /fleok=1D8A83A5C5E1147998AF75760EA83FA5EF80752B94E2DF7A5978432839CE - {5929CD6E-2062-44a4-B2C5-2C7E78FBAB38} - c:\programfiler\seekmo\seekmohook.dll (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [seekmo] "c:\programfiler\seekmo\seekmo.exe"

Er dette noe du har kjennskap til:

O4 - Global Startup: hello.BAT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avinstaller fra legg til/fjern programmer:

Seekmo (hvis det finnes)

vert på min to do list lenge

MessengerPlus3
ehhh, ok,
Hvis du har flere enn ett antivirus (ex. Avast, NOD32 etc.) bør du avinstaller noen av dem slik at du kun har ett antivirusprogram
nod32 stays

KJør HJT og merk for slett:

O2 - BHO: Seekmo Search Assistant Helper /fleok=1D8A83A5C5E1147998AF75760EA83FA5EF80752B94E2DF7A5978432839CE - {5929CD6E-2062-44a4-B2C5-2C7E78FBAB38} - c:\programfiler\seekmo\seekmohook.dll (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [seekmo] "c:\programfiler\seekmo\seekmo.exe"

on my way

Er dette noe du har kjennskap til:

O4 - Global Startup: hello.BAT

7425774[/snapback]

Ja, en fin liten pop-up ved oppstart som ber meg huske noen ting :D

EDIT : dumme meg, glemte en takk:)

Edit2: ved avinst av msn3 greia kommer en beskjed opp at da sletter jeg alle min msnplus live instilinger osv :)

Endret av disco808
Lenke til kommentar
Takk norbat, men det funket ikke, så jeg tar en formatering, jeg trenger og gjøre det uannset, pcen er så treig nå.

7426001[/snapback]

Ok,

Hvis det ikke funket kan det skyldes at filene allerede er fjernet. Du kan sjekke manuelt ved å sørge for å se skjulte filer og mapper (kontrollpanel->mappealt.->vis->"vis skjulte filer og mapper". Så bruker du utforsker og ser om de nevnte filer finnes.

HJT-loggen din ser grei ut.

Treg pc kan ordnes ved å rydde litt, bla. ved hjelp av CCleaner (kjør rens og saker)

Sjekk om pc'n trenger en diskdefragmentering

Sjekk om alle systemfile er ok: start->kjør, skriv: sfc /scannow (du trenger winxp cd'n din)

MEN, å formatere en gang i mellom er jo egentlig en fin sak (så lenge du husker å ta backup av det du ønsker å ta vare på.) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...