K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Prøver å holde en god trend hvor jeg legger meg litt før 00:00, men som oftest blir det til at jeg sitter oppe til 01:00 og gjerne 02:00 før jeg river meg løs og kaster meg til sengs. I helger kan det ofte bli enda senere, rundt 03:00 - 04:00 alt etter hva som skjer. Sitter jeg bare å nerder inne, blir det automatisk sen-sent-sentskt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får faen ikke sove jeg så jeg sover 2 timer for dag, fra 6 om morningen til 8 om morningen... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får faen ikke sove jeg så jeg sover 2 timer for dag, fra 6 om morningen til 8 om morningen... 7453073[/snapback] Er du ikke sykt trøtt? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får faen ikke sove jeg så jeg sover 2 timer for dag, fra 6 om morningen til 8 om morningen... 7453073[/snapback] Er du ikke sykt trøtt? 7453467[/snapback] neh egentlig ikke:P drikker mye kaffe i løpet av dagen Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 haha? "Hvem tid legger du deg", hørtes så utrolig dumt ut.Men kan hende at du har rett. Ville sagt at "Hva tid legger du deg?" er mer riktig. Såvidt jeg vet er ingen av dem rett. Skal tro det stemmer med "Når legger du deg?" ja. 7433146[/snapback] Hvem brukes om en person! "Hvem spiser pizza?" for eksempel. Hva tid legger du deg? Du hører vel selv at det er helt riv ruskende galt. Hva med bare "når legger du deg?". 7443719[/snapback] Akkurat, skulle bare kverulere med litt selv ironi :!: 7449276[/snapback] Med litt selv ironi eller selvironi? ^^ 7451949[/snapback] Haha gidd :!: selvironi da Herved er saken avklart! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) EDIT; Hver gang jeg ser ett innlegg av deg, axzter, blir jeg mer sikker på at du ikke er helt i vater. Mellom 23 og 4 er vanlig. I sommer skled det ut helt. Var oppe til 7-8 en dag(morgen) da, hvis jeg husker rett. Aner ikke hvorfor... Endret 8. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 haha? "Hvem tid legger du deg", hørtes så utrolig dumt ut.Men kan hende at du har rett. Ville sagt at "Hva tid legger du deg?" er mer riktig. Såvidt jeg vet er ingen av dem rett. Skal tro det stemmer med "Når legger du deg?" ja. 7433146[/snapback] Hvem brukes om en person! "Hvem spiser pizza?" for eksempel. Hva tid legger du deg? Du hører vel selv at det er helt riv ruskende galt. Hva med bare "når legger du deg?". 7443719[/snapback] Akkurat, skulle bare kverulere med litt selv ironi :!: 7449276[/snapback] Med litt selv ironi eller selvironi? ^^ 7451949[/snapback] Haha gidd :!: selvironi da Herved er saken avklart! 7456823[/snapback] Wee, flink med quoter, . Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Nå i denne tentamensuka har jeg lagt meg i to halv-tre tida. Det er igrunn vanlig. Opp klokka 7 dagen etter. EDIT: haha? "Hvem tid legger du deg", hørtes så utrolig dumt ut.Men kan hende at du har rett. Ville sagt at "Hva tid legger du deg?" er mer riktig. Såvidt jeg vet er ingen av dem rett. Skal tro det stemmer med "Når legger du deg?" ja. 7433146[/snapback] Hvem brukes om en person! "Hvem spiser pizza?" for eksempel. Hva tid legger du deg? Du hører vel selv at det er helt riv ruskende galt. Hva med bare "når legger du deg?". 7443719[/snapback] Akkurat, skulle bare kverulere med litt selv ironi :!: 7449276[/snapback] Med litt selv ironi eller selvironi? ^^ 7451949[/snapback] Haha gidd :!: selvironi da Herved er saken avklart! 7456823[/snapback] Wee, flink med quoter, . 7457443[/snapback] Hva var egentlig vitsen med å quote alt det der, Articfare? Endret 8. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg prøver å legge meg klokka 21.30, for da får jeg ca. 8 timer søvn før jeg må opp igjen klokka 05.35. På hverdager, riktignok. I helga legger jeg meg fra 23.00 til ut på natta. Axzter: Har du sovet så lite i lang tid eller er det noe som har startet nå nylig? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg prøver å legge meg klokka 21.30, for da får jeg ca. 8 timer søvn før jeg må opp igjen klokka 05.35. På hverdager, riktignok. I helga legger jeg meg fra 23.00 til ut på natta. Axzter: Har du sovet så lite i lang tid eller er det noe som har startet nå nylig? 7458044[/snapback] 8 timers blund er bra å ha i hverdagen. Da holder man seg opplagt på skole/jobb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Unødvendig å bumpe denne threaden og i tillegg bryte retningslinjene når man først gjør det: #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Ønskes det videre diskusjon om dette så ta det opp i Helse-delen av forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg