Gå til innhold

Når legger du deg?

WaterMarked

Anbefalte innlegg

Legger meg som regel til sengs kl.11 på hverdager, men skjer jo alltid at jeg slår på tven, og der går det som regel et knakende bra program(kongen av queens/seinfield/las vegas) som holder meg våken hvertfall til midnatt hvis ikke senere. I helgen går det opp og ned, spørs på humøret, :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha?  "Hvem tid legger du deg", hørtes så utrolig dumt ut.

Men kan hende at du har rett.

Ville sagt at  "Hva tid legger du deg?" er mer riktig.

Såvidt jeg vet er ingen av dem rett. Skal tro det stemmer med "Når legger du deg?" ja.

7433146[/snapback]

Hvem brukes om en person! "Hvem spiser pizza?" for eksempel. Hva tid legger du deg? Du hører vel selv at det er helt riv ruskende galt. Hva med bare "når legger du deg?".

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er ingen av dem rett. Skal tro det stemmer med "Når legger du deg?" ja.

7433146[/snapback]

Hvem brukes om en person! "Hvem spiser pizza?" for eksempel. Hva tid legger du deg? Du hører vel selv at det er helt riv ruskende galt. Hva med bare "når legger du deg?".

7443719[/snapback]

Akkurat, skulle bare kverulere med litt selv ironi :!:

Lenke til kommentar

7433146[/snapback]

7443719[/snapback]

Akkurat, skulle bare kverulere med litt selv ironi :!:

7449276[/snapback]

Med litt selv ironi eller selvironi? ^^

Endret av deleder
Lenke til kommentar

I dag blir det nok lite med leggins på meg, i og med at jeg må gjøre ferdig en oppgave på jobben ... Og siden det jammen meg har blitt fredag må jeg ta en tur på byen etterpå, med andre ord; Jeg kan droppe alt av planer om søvn det nærmeste døgnet i hvert fall. Til vanlig pleier jeg å komme med jeg seng til midnatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...