Moal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Huske før at jeg kunne legge inn txt file inn på Ipoden min, men desverre prøvde jeg det aldri ut. Nå hadde jeg da tenkt å prøve det, men finner ingen ting. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du må aktivere ipoden for ekstern disk-bruk. Da finner du mappen Notes på flyttbar disk. Såvidt jeg vet, fungerer det med txt filer Lenke til kommentar
Moal Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor kan jeg lage .txt filer? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I notisblokk Nå går jeg utifra at du har windows. Aner ikke om notisblokk finnes i OS X Lenke til kommentar
Moal Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ja, ser det nå Har til og med brukt Ipod txt converter men når jeg har lagt den inn på notes på selve ipod'en, ser jeg likevel ingen ting på ekstra ---> notater inne på ipod'en. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Fungerte det ikke når du hadde en txt-fil i Notes-mappen? Jeg klarte å lese dokumentet i mappen på iPoden(se vedlegg.) Endret 4. desember 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Moal Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 kan du da lese det på ipod'en, det er akkurat det jeg har problemet med...:/ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg klarte å lese dokumentet på iPoden. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Veldig rart dette, klarer ikke en gang å se instrucions fila inne på ipoden heller. EDIT: LOl. klarte det nå aner rett og slett ikke hvorfor, det bare plutselig funka helt ok takk for all hjelp! go jul Endret 4. desember 2006 av Moal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå