Gå til innhold

Kjøp av bærebar pc. Hva slags windows?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Min søster skal gå til innkjøp av bærbar pc, som for det meste skal brukes til skole arbeid, msn, surfin og musikk. Men det jeg lurer på da, lønner det seg med media center edition? sett på flere pcer der det medfølger. Men veit ikke åssen dette funker, i og med att jeg aldri har prøvd det. Men hvordan vil det funke til skole arbeid? :)

Mvh

Aassveen!

Endret av Xaserr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Min søster skal gå til innkjøp av bærbar pc, som for det meste skal brukes til skole arbeid, msn, surfin og musikk. Men det jeg lurer på da, lønner det seg med media center edition? sett på flere pcer der det medfølger. Men veit ikke åssen dette funker, i og med att jeg aldri har prøvd det. Men hvordan vil det funke til skole arbeid? :)

Mvh

Aassveen!

7417589[/snapback]

Hvis den for det meste skal brukes til musikk, surfing, skole arbeid er det ikke noe vits i med en media center pc.

Lenke til kommentar
Okei, men vist valget står mellom home editon sp2 og media center edition.. Hva ville du gått for?

7417633[/snapback]

Personlig ville jeg gått for media center men hvis den skal brukes mest til musikk, surfing og skole arbeid tror jeg det er mest praktisk med xp home edition.

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...