tjuddi Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 er det meg som suger i spill, har drevet på en hel kveld men ryker til i ett. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 00:37 ] Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Der du skal drepe ei **** og sprenge et hotell i lufta? Slet litt, men gikk greit etter noen forsøk. Ta det med ro bare! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ja, det er du som suger i spill. :razz: Seriøst, det du må gjøre, er ta det rolig, vær systematisert og gjennomtenkt. Det har tatt meg videre i Mafia. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Må si at jeg synes mafia var veldig lett helt til siste shootout med Sam, slet med han et par ganger. Egentlig så er motellet bare å ta det systematisk og drepe en etter en og gjemme seg og dukke fram til rett tid og ikke leke for mye rambo. Det går aldri bra... Lenke til kommentar
spindle Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Rambo funker fint det! Min fremgangsmåte: - Først finne dama - Gå til toppetasjen, drep vakta der, kommer 1-2 vakter til før hotelleieren kommer (han løper til kontoret sitt med en gang noen skyter - samme hvor den som skyter står...), følg etter eieren inn på kontoret, drep han som venter der inne, drep eieren - plante bomba (du tar ikke skade når "film-sekvensen" begynner) - løp til vinduet i gangen Når det er sagt så er det ikke alle missions hvor dette funker like bra... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hvor langt har du kommet? Hva sliter du med? Klarte det **** meg på første forsøk . Lenke til kommentar
spindle Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg runna det for et par måneder siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå