Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Send mailvedlegg til utskrift (Exchange 2003)?

Anbefalte innlegg

Hei, jobber med å finne en løsning som er slik at man kan sende en mail til [email protected], denne tilhører en egen mailserver som kjører exhange 2003. Det jeg da ønsker er at serveren skal skrive ut eventuelle vedlegg som ligger i mailer send til denne e-postadressen(mailboksen) direkte til en spesifikk angitt skriver.

Hvorfor ønsker jeg en slik sak, jo i et økonomisystem så ønsker vi å ha en fast rutine på at vi kun sender faktura via mail og da til en mailgruppe på de forskjellige kundene. Men siden kunder har forskjellige ønsker så er det noen som ønsker det på mail, noen på faks og noen god gammeldags snailmail. Slik det er i dag så funker dette greit både når kunden ønsker det mail eller faks da vi bare da faks sendes via en mail->faxløsning, det jeg er ute etter er dermed mail->print slik at jeg kan bare legge inn [email protected] i malgruppen på den spesifikke kunden.

Håper dere skjønner hva jeg mener og noen har gode tips, prøver som sagt å finne en løsning som kan kjøres på Exchangen da dette er det beste.

Terje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...