Kaksa Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 hallo eg har tre forksjellige philips brennere og leite etter ny firmware til den nyaste.. (CDD4851) eg har også 4801 og 3610... nokon som har firmware til meg.. søkte på philips.com(.no) der kom eg bare inn i ei Æ.txt fil som fortalte meg korleis eg skulle gjer det. men eg fant ikkje sjølve firmwaren nokon plass.. nokon som kan hjelpe meg? vil hjerne at brennerane funker slik dei skal.. den siste er i en HP pc som blei levert med XP vil dei ikkje hjelpe oss fordi eg har instalert Win2K -Kim- Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 http://www.firmware.fr.st/ Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 lastet ned: Philips PCRW800 / CDD4801 2.0, 2.2, 2.5 2,5 utgava(dei andre gjekk ikkje an å laste ned) men når eg får beskjed om å velge ei *.cvt fil og trykke neste, går det ikkje an å velge fil(programmet virker litt herpa) og "neste" knappen går ikkje an å trykke ned =( nokon som kan hjelpe meg? -Kim- P.s problemet er å få brennerane til å funke i Win2k SP3 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Du kan jo prøve denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå