SupRnova Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann Har bestilt meg et hjemmekino annlegg nå. I den forbinnelse skal jeg flytte ned i kjelleren og dermed "modde" rommet litt Lurer litt på å kjøpe 30cm blåe katoder å montere bak høytalerene/tven sånn at det får et stilig blått gjennskinn.. Harry? Joda, kanskje det men har sedd eksempler på dette og skal bli ganske tøft Uansett, Jeg trenger altså en måte å kjøre dette på 230v. Noen som har tips, erfaringer? SupRnova Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann Har bestilt meg et hjemmekino annlegg nå. I den forbinnelse skal jeg flytte ned i kjelleren og dermed "modde" rommet litt Lurer litt på å kjøpe 30cm blåe katoder å montere bak høytalerene/tven sånn at det får et stilig blått gjennskinn.. Harry? Joda, kanskje det men har sedd eksempler på dette og skal bli ganske tøft Uansett, Jeg trenger altså en måte å kjøre dette på 230v. Noen som har tips, erfaringer? SupRnova 7417369[/snapback] Har du ikke en gammel strømforsyning liggende du kan bruke? Goscinny Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis alle er 12v så kan du jo koble sammen 19stk i serie men gamle psuer er vell å foretrekke Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Takker mye for tipset med psu Har jo liggende allerde 2 stykker Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du kan ikke kjøre katoder på 230v, mer eller mindre du lager deg en egen inverter. Bruk en transformator som har fulgt med et gammet modem etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå