Jahntje Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har et Lian Li (PC6070ASCANDV2), og tenkte jeg skulle utvide med flere harddisker. For øyeblikket har jeg 5 harddisker montert, tre i HDD ramme med gummioppheng og to i Zalman drevramme. Den jeg har sett på er en Lian Li drevramme (EX34A) med plass til fire ekstra harddisker. Det jeg da lurer på: - Først og fremst, passer den med mitt kabinett? Har noen erfaring med dette? Jerg ser for meg at brakettene som står ut på fronten er i veien for å få montert ordentlig. Modellene på Lian Li sin hjemmeside har ikke disse brakettene i det hele tatt. - Erstatter denne den eksisterende 5.25" brønnen, eller settes HDD rammen inn i brønnen? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 litt seit svar kanskje, men: Den opptar 3 stk. eksterne 5¼" brønner ( ja den festes inne i 5¼" brønnene, dvs i dette tilfelle vil kun en brønn være ledig. ut ifra det jeg ser burde du kunne ta av hele fronten og skru fast de "brakettene", kan ikke gi deg noen garanti, men se inne i kabinettet etter små mot-hakkere på sia mot fronten Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De bildene på microplex.no er litt missvisende. Er ingen braketter som står ut på siden på den versionen man får kjøpt ihvertfall. Når jeg tenker over det,så har jeg faktisk montert inn en slik modul i et sånt kabinett du nevner over,og det gikk helt fint. Den opptar 3 x 5 1/2, så du vil kun få en 5 1/2 plass ledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå