Mirawen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg har fått et problem med media player. Hver gang jeg spiller av noe som helst, så stjeler wmp all CPU. Har en mistanke om at det har sammenheng med innstallering av sims2. Savner å spille musikk når jeg diller rundt her. Vifta, som til vanlig har et kjedelig og stillesittende liv, jobber og går i tillegg. Ikke så rart rimeligvis, men.. Hjelp.. Endret 7. desember 2006 av Mirawen Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har fått et problem med media player. Hver gang jeg spiller av noe som helst, så stjeler wmp all CPU. Har en mistanke om at det har sammenheng med innstallering av sims2. Savner å spille musikk når jeg diller rundt her. Vifta, som til vanlig har et kjedelig og stillesittende liv, jobber og går i tillegg. Ikke så rart rimeligvis, men.. Hjelp.. 7417182[/snapback] Tviler på at det er Sims 2 som er årsaken. Jeg vil anbefale deg til å heller bare bytte til noe annet enn media player. Winamp er en bra erstatter Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg har fått et problem med media player. Hver gang jeg spiller av noe som helst, så stjeler wmp all CPU. Har en mistanke om at det har sammenheng med innstallering av sims2. Savner å spille musikk når jeg diller rundt her. Vifta, som til vanlig har et kjedelig og stillesittende liv, jobber og går i tillegg. Ikke så rart rimeligvis, men.. Hjelp.. 7417182[/snapback] Tviler på at det er Sims 2 som er årsaken. Jeg vil anbefale deg til å heller bare bytte til noe annet enn media player. Winamp er en bra erstatter 7417466[/snapback] Bytte? Jeg har ikke så lyst til å bytte i grunn. Problemet skulle uansett ikke vært der. Fungerte helt fint før. Og uansett om jeg bytter til noe annet, så vil jeg lure på hva problemet kunne være. Endret 3. desember 2006 av Mirawen Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Tydeligvis ikke særlig smart å poste på en søndag. Fikk aldri noe godt svar på hva jeg kan gjøre for å bruke media player normalt igjen. Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Bah... skifta til winamp. Funker bra så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå