Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Media player bruker 100% CPU, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem med media player. Hver gang jeg spiller av noe som helst, så stjeler wmp all CPU. Har en mistanke om at det har sammenheng med innstallering av sims2.

Savner å spille musikk når jeg diller rundt her. Vifta, som til vanlig har et kjedelig og stillesittende liv, jobber og går i tillegg. Ikke så rart rimeligvis, men..

Hjelp.. :(

Endret av Mirawen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått et problem med media player. Hver gang jeg spiller av noe som helst, så stjeler wmp all CPU. Har en mistanke om at det har sammenheng med innstallering av sims2.

Savner å spille musikk når jeg diller rundt her. Vifta, som til vanlig har et kjedelig og stillesittende liv, jobber og går i tillegg. Ikke så rart rimeligvis, men..

7417182[/snapback]

Tviler på at det er Sims 2 som er årsaken. Jeg vil anbefale deg til å heller bare bytte til noe annet enn media player. Winamp er en bra erstatter ;)

Lenke til kommentar

7417182[/snapback]

Tviler på at det er Sims 2 som er årsaken. Jeg vil anbefale deg til å heller bare bytte til noe annet enn media player. Winamp er en bra erstatter ;)

7417466[/snapback]

:hmm: Bytte? Jeg har ikke så lyst til å bytte i grunn. Problemet skulle uansett ikke vært der. Fungerte helt fint før. Og uansett om jeg bytter til noe annet, så vil jeg lure på hva problemet kunne være.

Endret av Mirawen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...