Duqe Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal installere en ruter som kan sende signaler gjennom 3 hus. D-Link RangeBooster N 650 Wireless Router virker som en god kandidat, men trenger også pcen fra den andre siden ekstra signal rekkevidde? takker for all svar. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skal installere en ruter som kan sende signaler gjennom 3 hus.D-Link RangeBooster N 650 Wireless Router virker som en god kandidat, men trenger også pcen fra den andre siden ekstra signal rekkevidde? takker for all svar. 7417158[/snapback] kjører ovennevnte router i leilighet på ca. 80 kvadrat. den står i enden av leiligheten og det er ikke noen problem å bruke den med hvilken som helst nettverkskort i andre enden. kjøpte også RangeBooster N 650 Wireless CardBus for å teste og det er faktisk sånn at det forbedrer range, nettverkskort viser max. signal uansett hvor jeg beveger meg. så jeg vil anbefale å kjøpe kanskje RangeBooster N 650 nettverkskort for maskiner som blir lengst unna router. vet ikke om PCI kort av samme typen er OK, ettersom jeg har sett noen dårlig produktanmeldelser og selvfølgelig uten draft-802.11n nettverkskort får du ikke max. overføringshastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå