Gå til innhold

Provoserende skolehistorier, har du noen?

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt provoserende når en feit dudleif får samme karakter som en aktiv person?

7417686[/snapback]

Jepp, det er kjempeirriterende. Fordi feite dudleifer kan ikke være aktive! Det blir jo helt feil. Dessuten er det viktig å gi gymkarakter utelukkende etter resultatene som kan måles med stoppeklokke. Å bedømme noen etter f.eks. innsats? Halloooo :roll:
Lenke til kommentar

Jeg har en historie jeg syns er ganske provoserende.

I tiendeklasse hadde vi en "hjelpelærer" som var en del i de forskjellige klassene, som en ekstra støtte for de forskjellige lærerne, vi var mange elever på mitt trinn. Han var nokså kul og tøff (trodde han).

En time hadde klassen min bare denne fyren. Tre andre i klassen, samt meg, bråkte ganske mye. Så da tok han med alle oss ut på gangen, og sa at hvis vi bare stakk hjem, i stedet for å sitte og bråke, så skulle han ikke gi oss fravær for det, lovte det og stod i. Så vi trakk på skuldrene og sa javel, ok, og gikk.

Dagen etterpå fikk vi brev med hjem, anmerkning og fravær. Det hadde vært helt greit dersom vi bare hadde gått, og han hadde gitt oss mange advarsler, men han tok oss bare ut og sa vi kunne gå. Jeg må le i frustrasjon når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Jeg har en historie jeg syns er ganske provoserende.

I tiendeklasse hadde vi en "hjelpelærer" som var en del i de forskjellige klassene, som en ekstra støtte for de forskjellige lærerne, vi var mange elever på mitt trinn. Han var nokså kul og tøff (trodde han).

En time hadde klassen min bare denne fyren. Tre andre i klassen, samt meg, bråkte ganske mye. Så da tok han med alle oss ut på gangen, og sa at hvis vi bare stakk hjem, i stedet for å sitte og bråke, så skulle han ikke gi oss fravær for det, lovte det og stod i. Så vi trakk på skuldrene og sa javel, ok, og gikk.

Dagen etterpå fikk vi brev med hjem, anmerkning og fravær. Det hadde vært helt greit dersom vi bare hadde gått, og han hadde gitt oss mange advarsler, men han tok oss bare ut og sa vi kunne gå. Jeg må le i frustrasjon når jeg tenker på det.

7417909[/snapback]

den anmerkningen ble vell trukket??

:ohmy:

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har noen provoserende historier akkurat.... eller jo... for oss elever er det jævla provoserende...

På skolen min så har vi en lærer i 2MX, som selvfølgelig måtte vente ett år til med å gå av på pensjon.. Ikke nok med at dama ser ut som et lik så kan hun heller ikke undervise og pedagogikk eier hun ikke et snev av. Vi snakker 50-talls skole her!

Hun presterer hele tiden å regne feil på tavla, sier hele tiden "håper jeg regner riktig nå da" noe som er jævla betryggende for oss som skal sitte og lære av det hun gjør.

I tillegg til dette så har hun begynt å ta mye personlig (etter at jeg og en annen var i møte med hun for å forklare at undervisnings metoden hennes ikke var så bra). Så her om dagen presterte hun å si til en jente "Er du ute på å nagle meg opp til veggen" da jenta spurte om hun kunne gjøre en oppgave som var litt vanskelig..

Også har hun sakt til meg at jeg har et sinnsykt negativt blikk og at hun føler på seg at jeg ikke liker hun :whistle: *Vet jeg ingenting om*

Da jeg spurte om hun kunne gjøre en Kat. 3 oppgave (vanskelig) så presterte hun å nekte å gjøre den fordi hun mente at jeg kun spurte om det på pur faenskap :ermm:

Heldigvis har vi gått sammen (klassen) og skrevet et klagebrev som vi leverte til rektor på Torsdag.. Med underskrifter seff :)

She's going down...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...