Gå til innhold

Provoserende skolehistorier, har du noen?

Frohman

Anbefalte innlegg

det med at "noen kan bli truffet i øyet av snøballen og bli blind hvis dere fortsetter" preiket er bare tull... både jeg og en kompis har fått snøballer deiset midt i øyet fra 1m hold, hadde bare litt sand i øyet og så dårlig resten av den dagen, men så var alt bra igjen.. alle var venner og fortsatte med snøballkastingen.. :p

7417448[/snapback]

Er det litt grus eller en liten stein i snøballen kan det gå hardt utover synet.

7417465[/snapback]

joda.. men jeg vet ikke noe om sørlendingene og resten av landet, men her i Nordland kaster vi jo aldri snøball hvis snøen er FULL av sand og grus.. man må ha litt mellom øra da..

7417480[/snapback]

Ligger gjerne litt grus på undersiden av snøen, som det er veldig lett å få med seg.

Ikke alle tenker på hvor de tar snøen fra, enkelte er mere vimsete enn andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe Larzemannen.. du har rett..:p

men jeg har en historie, husker ikke helt hvordan det foregikk (4. klassen elns), men skal prøve:

Vi hadde en veldig temperamentsfull engelsklærer:

E: *Nekter å ta opp boken*

L: Nå tar du opp boken SPORENSTREKS!

E: *ser dumt på læreren og snakker vidre med sidemannen*

L: *blir rød i ansiktet, og noterer eleven*

E: *fortsatt like likegyldig, og prater vidre*

L: Hvis du bare skal sitte der og være frekk, så kan du likegodt gå ut. UT!

E: Hva hvis jeg ikke har lyst da?

L: *blir så sinna (sprutrød i fjeset) at han tar tak i stolen som eleven sitter på og kaster både eleven og stolen mot utgangsdøra*

E: det var da svært så sint vi var da!

Alle i klassen begynte å skrattle, og læreren noterte samtlige i klassen ned.. :p

Lenke til kommentar

skjønner hvorfor man ikke skal kaste snøball på skolen siden den er ansvarlig for alt som skjer.. har selv blitt kjørt til legevakten på skolens regning.. :p

Men uansett hvor mye de maser og noterer ned så vil elevene ALDRI slutte å kaste snøball..

Lenke til kommentar
Du kan bli blind av å få eit objekt som bles opp frå bakken i sterk vind, skal ein tenke i dei banar bør du nesten vurdere å sitte inne heile livet, er nok det tryggaste det. Klatre i tre bør ungar for all del ikkje gjere, dei kan jo falle ned og brekke nakken. Eg kunne dratt denne ganske langt.

Enig med deg, men de fleste ulykker skjer jo i hjemmet! :p

blabla...

Oida, nå ble jeg flau på klassen din sine vegne. Makan til drittunger.

Lenke til kommentar

paa torsdag fikk mangen (blant annet meg) brev med oss hjem om at vi var nedsett i orden og aatferds karakteren. da tar ei jente i klassen min og sier til meg, sjekk naa, asso gaar hun aa snakker me lereren i EN time, kommer tilbake uten brevet . da hadde hun faka at hun grein og lereren TRAKK brevet, og hun ble ikke nedsett. fordi hun faka at hun gren. makan til falsk lerer. GRRRRR..

fikk anmerkning av samme lerer fordi jeg sa god elg istadenfor god helg

Lenke til kommentar
Du kan bli blind av å få eit objekt som bles opp frå bakken i sterk vind, skal ein tenke i dei banar bør du nesten vurdere å sitte inne heile livet, er nok det tryggaste det. Klatre i tre bør ungar for all del ikkje gjere, dei kan jo falle ned og brekke nakken. Eg kunne dratt denne ganske langt.

Enig med deg, men de fleste ulykker skjer jo i hjemmet! :p

blabla...

Oida, nå ble jeg flau på klassen din sine vegne. Makan til drittunger.

7417614[/snapback]

vi gikk jo i 4. klassen, men vi har vært en skikkelig drittklasse helt til 8. klassen.. :p

Mange lærere har sagt når de kommer inn at de virkelig gruet seg til å komme inn til den timen.. :p

vi (jeg var ikke med på det) har fått en lærer til å grine og løpe ut av klasserommet..

Lenke til kommentar
Er vel ikke en historie men. Litt provoserende når en feit dudleif får samme karakter som en aktiv person?

Denne posten er nok mer ment som *mineinlegg*

7417686[/snapback]

Lærerene ser ikke etter hvor stor en person er, men hvor aktiv personen er ut i fra det de klarer å prestere. Så vist du sprang 60 meteren på 7 sekunder, og han stilte opp og sprang på 10 sekunder så viser dere samme innsats, men kravene deres blir litt forskjellige..

Lenke til kommentar
vi (jeg var ikke med på det) har fått en lærer til å grine og løpe ut av klasserommet..

7417705[/snapback]

Heh... I min klasse klarte en elev å få en lærer til og stikke fra resten av timen.

7417726[/snapback]

den læreren som jeg snakket om så vi ikke neste dag.. vi hadde vikar i hennes timer i flere uker... :p (Hun var/er ganske rundt, og var/er veeeeldig lita)

Lenke til kommentar

7417705[/snapback]

Heh... I min klasse klarte en elev å få en lærer til og stikke fra resten av timen.

7417726[/snapback]

Skjedde faktisk i min klasse og.. Siste timen for dagen, så konfronterte en av elevene mot læreren. Tror læreren holdt på å sprekke da, så nesten ut som at han skulle grine. Så furtet han plutselig ut av klassen og ba oss om å gå hjem.

Edit: Til dere som fikk en lærer til å grine, bank med risblader er det dere skulle hatt.. :nei:

Endret av Fez
Lenke til kommentar

7417705[/snapback]

7417726[/snapback]

den læreren som jeg snakket om så vi ikke neste dag.. vi hadde vikar i hennes timer i flere uker... :p (Hun var/er ganske rundt, og var/er veeeeldig lita)

7417747[/snapback]

hehe, vi fikk to vikarer og en fast lerer til aa stikke, den ene vikaren slutta og kom aldri tilbake :p hehe, vi var ikke friske paa barneskolen, men naa paa ungdomskolen er det serijoest lererene som er syke

Lenke til kommentar
skjønner at man ikke skal gjøre det, men å bli utvist er bare tull siden det bare er bestevenner som gjør det på hverandre.. Ingen finner jo på å dra ned buksen på noen de nesten aldri snakker med ikke sant?

7417448[/snapback]

Ja fordi sånn mobbing forekommer jo ikke :roll:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en donaldleke sak, som jeg fant ut at jeg skulle spenne og slå kammereaten i kinnet med, så gjorde jeg det da, problemet var at min daværende KRL-lærer så denne handlingen, løp bort til pulten min og slo meg i hodet med en av donaldpocketene jeg hadde på pulten. Ond lærer, det var ikke behagelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...