Gå til innhold

Har du forhåndsbestillt Playstation 3?

morten111340

Anbefalte innlegg

Det har jeg og jeg gleder meg noe sykt! Jeg tror det vil være smart og forhåndsbestille... Jeg er nr. 3 i køen på Spaceworld på Ski Storsenter, så jeg har nok en PS3 stående foran TV`n den første dagen den kommer ut. :thumbup:

Er det noen andre som har forhåndsbestillt her? Hvilket nr. er du i køen og hvor har du forhåndsbestillt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder ikke forhåndsbestille PS3, selve konsollen har jo had en del problemer og har ikke levd opp til forventningen til folk, samt at spill listen inneholder ikke titler som appelerer noe til meg noe særligt ved releasen.

Tror heller jeg blir å a de 5k det koster for en PS3, legger i litt til og investerer i en ny PC siden Remedy kommer ut med Alan Wake til neste år. Et spill som ser meget lovende ut.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestillte den til 1000 kr. men det blir trukket fra prisen når jeg betaler for den. Jeg tror alle feil og alt sånn blir rettet opp igjen av sony + at spillene blir jo bedre etterhvert... det vet jo alle som har XBOX 360!

Endret av morten111340
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tror jeg skal forhåndsbestille nå jeg... Wii ble jo borte etter noen få timer.... hvertfall her... Problemet er bare, hvor er den billigst :p

7538594[/snapback]

Det finnes ikke skikkelige priser fra leverandøren enda... prisen blir nok satt i februar/mars.

7538612[/snapback]

Prisene ligger på rundt 5500 over alt av forhånds bestillinger da :p

Lenke til kommentar
Tror egentlig ikke det er vits å forhåndsbestille. Tror de kommer til å få inn nok konsoller.

7423910[/snapback]

Ja, og Hitler står opp fra de døde :)

edit: Eller, kanskje de har nok som følge av at de fleste falt av lasset siden den ble så dyr.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...