Gå til innhold

DS spill til jul

Distrattos

Anbefalte innlegg

Nå er julen snart her, og driver å tenker ut hva jeg vil ha til jul.

Har lyst til å skaffe meg ett nytt spill til Nintendo DS'en, for jeg har lange bussturer

til skolen, og da vil jeg ha noe å drive med.

Har lyst på et spill der man kan bruke touch-screen'en til noe mer enn bare

kart og info. Eksempel på et spill jeg likte var Another Code: Two memories,

som var et point-and-play (eller hva det kalles) der jeg brukte egenskapene

til DS mye.

Ville vært ganske takknemlig til alle som svarer, og håper på svar ikke for sent,

siden jeg sikkert må bestille online, og må være i litt god tid.

Har allerede Advanced Wars: Dual strike og Super Mario 64 DS.

Vil også bli takknemlig for hvor spillet kan skaffes, og helst norsk online butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

New Super Mario Bros har masse mini-games som utnytter seg godt av DS'n sine funksjoner... Mener at det er et lege spill som også utnytter DS'n veldig godt men husker ikke hva det heter (trauma center?). Pheonix Wright kan også anbefales hvis du liker krim og rettsaker :)

Lenke til kommentar

Virker fristende det Trauma Center. Er det en story man følger og så er det slutt, eller kan man drive å operere så mye man vil? Og så fall, er det ganske varierende operasjoner man har?

Har også sansen for turn-based spill (likte advanced wars ganske godt), og har Age of Empires: Age of kings i tankene

Lenke til kommentar
Savner et skikkelig rollespill til ds`en min altså.

7417900[/snapback]

Enig. Beste rollespillene jeg har spilt til GBA er Golden Sun og GS: The lost age. Håper veldig at de klarer å lage et spill til DS'en som har like bra historie. Rundet begge spillene flere ganger.. :D

Lenke til kommentar

Bra pris på et bra spill. Sjekket akkurat innom den gamle savefila. Spillet varte i over 25 timer for meg, og finner ikke igjen det andre :( Men jeg regner med at det er like lenge eller enda lenger.

Husker når jeg spilte vanilla Golden Sun, når jeg klarte spillet fikk jeg den mest overraskende slutten jeg har hatt på et spill. Tok rundt en måned før jeg fant Lost Age (Handlet ikke online da)

Var på avslutningtur i Oslo. Skulle bare være i Oslo City, men jeg ble på desperat jakt, og gikk inn i rundt 20 forskjellige butikker før jeg fant spillet :D

Endret av Stealth_Orb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...