sierra1993 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Noen som vet?? TRENGER SVAR FORT HAR IKKE BIL UTEN CLUTCH Har en 90 passat plutselig hadde jeg ikke noe trykk i clutchen den gikk rett i bunn og virker ikke mere. Hva kan ha gått galt er det noe hydraulikk på den som kan ha gått?? NOEN KLOKE HODER DER UTE TAKKER FOR SVAR Endret 3. desember 2006 av sierra1993 Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis du ikke har hydraulisk clutch så kan det jo være så enkelt som at vaieren til clutchpedalen har hoppet av\slitti av. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Dette er en bil jeg har tenkt og kjøpe så jeg vet ikke om det er hydraulisk clutch dette er en 90 mod han som har bilen lånte bort bilen til morra si så etter det virkert den ikke og jeg er ikke sikker sjøl om hvordan clutchen virker på disse bilene. Vet det er vaier der men det var en som pratet at det var noe som het slave til clutch Er uten bil nå så derfor litt despo. Endret 3. desember 2006 av sierra1993 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Passat er ikke noe å satse på. Jeg ville gått for en Ford Sierra, 1993-modell. Eller en Suzuki Grand Vitara. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) har nettop solgt sierraen min skal prøve passat TRENGER FORTSATT HJELP TIL CLUTCH Endret 3. desember 2006 av sierra1993 Lenke til kommentar
joka Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 litt vrient å si hva det er når du ikke forteller hvilken motor/gearkasse det er. den bilen fins både med wire og hydraulisk clutch Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bilen har hydraulisk clutch,mest sannsynelig en slange som har sprukket. Kan og være master eller slavesylinder som er kaputt. Til "buskmann" ville ikke hatt en sierra om du kasta den etter meg. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bilen har hydraulisk clutch,mest sannsynelig en slange som har sprukket.Kan og være master eller slavesylinder som er kaputt. Til "buskmann" ville ikke hatt en sierra om du kasta den etter meg. 7419802[/snapback] Henger meg på denne Passat er ingen fullkommen bil, men i forhold til sierra..... Say no more... Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg ville også definitivt valgt en tidlig 90-talls passat over en sierra. On topic: Hvilken motorstørrelse har bilen ? Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Dette er en 1.8l motor clutchen står bare i bunn Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dette er en 1.8l motor clutchen står bare i bunn 7420455[/snapback] Første jeg tenkte på var vaier som har ryki, men når du sier står i bunn vil det si at den ikke er løs, men du ikke får lei på pedalen? Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 pedalen går ann og dra ut men når du trykker den inn så blir den der dette er en bil som jeg ikke har kjøpt enda så tenkte jeg skulle finn ut hva som var galt før jeg handlet Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 pedalen går ann og dra ut men når du trykker den inn så blir den der dette er en bil som jeg ikke har kjøpt enda så tenkte jeg skulle finn ut hva som var galt før jeg handlet 7420550[/snapback] Jeg er ganske sikker på at dette er vaieren som har ryki noe som er veldig enkelt å se også. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har en 91 passat selv med 1.8l motor og den har hydraulisk clutch. Når du ser på bilen kan du vel se under panseret om det går en slange fra torpedoveggen til der girkassen er bolta til motorblokka. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sjekk om det er trykk på hydrauliske systemet til clutchen. regner med at du ikke har membran eller sånn fjærer på trykkplata clutch siden da ville ikke pedalen liggi i bunn med mindre noen av linkene har løsna. sjekk også returfjæra på pedalen med en gang du er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå