SebRamsland Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bilde tatt i kampen mellom Lillestrøm SK og Hammarby IF. Bildet er tatt med et Canon 20D, og smått redigert med litt cropping og fargejusteringer. Ble ganske fornøyd med uttrykket og de sterke fargene. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Ja det er et bra situasjons bilde,Skarep og klare farger.Men kansje en smule kjedelig for min smak. Endret 3. desember 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
kaanons Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Veldig tøft bilde! Litt annerledes som fotballbilde, da han stormer mot fotografen med ett nærmest desperat blikk. Passer bra med dybdeuskarpheten. Fine farger! Vennlig hilsen Kristian Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er overhodet interessert i fotball. Men det blir ofte veldig bra bilder av det. Dette var ikke noe unntak. Mye emosjon. Syntes bare grønnfargen kanskje var litt skjærende eller noe, det er i alle fall noe med fargene eller lyset som gir bildet et litt "billig" teknisk preg. Men igjen, det kan være skoleskjermen jeg sitter på nå som ikke er kalibrert. En second opinion, noen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Syns det var stilig, men som Onkel syns jeg det blir hakket for grønt. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kunne nok ha gjort grønn og gultonen litt mindre fremtredende ja, kanskje rett og slett gjort disse tonene mørkere i "Selective color" eller noe sånt. Det jeg finner fascinerende med dette bilder er det faktum at det er ingen av folka rundt som ser ut til å bry seg med hvor ballen er, som om det skjer noe spennende en annen plass på banen. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Veldig levende og fint, frykter nesten han løper meg ned. Om jeg måååå plukke på noe, er det litt for midtstillt for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå