-Teddy- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Veldig ofte ser jeg "snirkler" i bilder. Aner ikke hva jeg kan kalle de. Passer til røyk, skyer, vann ++, men som oftest brukt som pynt / prikken over I'en. Legger ved en dårlig illustrasjon som såvidt ligner på det jeg er på jakt etter. Jeg vil gjerne lære å lage noe lignende. Min er jo laget med en brush, regner med at slikt gjerne er laget i Illustrator e.l. Bruker kun PS og IL selv, fint om noen kan linke til en guide eller forklare hvordan man gjør det i et av disse programmene. EDIT: Eller er det tegn på papir-og-lag-outlines som er prinsippet med slike? Endret 3. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trur jeg sjønner hva du mener. Fant fram noen brush's så kan du se om det var noe sånt du tenkte på Vintage Brush Accent Brush Swirly Brush Swirly Brush2 Håper det var noe sånt du tenkte på Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Akkurat det jeg er på jakt etter. - Takk! Dette er jo en grei temporær løsning for bildet jeg lager nå, men jeg skulle gjerne lært meg å lage de fra scratch. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Utan at eg veit dette, so kan eg tenkje meg at dei kanskje er laga med pen tool. Kan du bruke det, klarer du å lage slike figurar. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ser for meg at det er med pen tool e.l. verktøy jeg og, men jeg har liten erfaring med denne. Brukt den endel til å tegne outlines på ting, maskere områder o.l. men ikke direkte til å lage nye grafiske elementer. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tror nok det er tegnet med tegnebrett, hvertfall de flotteste av de.. Prøvde de brushene 19-Sondre-89 linket til, og var langt fra imponert av de! Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hakke peiling om de er bra eller ikke jeg:P hehe.. hmm.. kanskje jeg for prøve de:P Se om det går an å bruke til noe Men få se hva du har lagd da goggen90, har aldri prøvd de før, kanskje jeg for noen ideer=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå