Gjest Guest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har noen råd angående svetting i ansiktet? Dette skjer svært ofte, og det skal mer eller mindre ingenting for at det skjer. Det er svært irriterende. Jeg svetter ikke noe spess ellers på kroppen, men i ansiktet er det bra mye, noen som har noen råd på hva man kan kjøpe o.l for å bli kvitt/minske dette? Å "operere" eller laserbehandling er ikke aktuelt, for dyrt. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har noen råd angående svetting i ansiktet? Dette skjer svært ofte, og det skal mer eller mindre ingenting for at det skjer. Det er svært irriterende. Jeg svetter ikke noe spess ellers på kroppen, men i ansiktet er det bra mye, noen som har noen råd på hva man kan kjøpe o.l for å bli kvitt/minske dette? Å "operere" eller laserbehandling er ikke aktuelt, for dyrt. 7416515[/snapback] Jeg mener å ha hørt at personer som ikke vasker hendene sine godt nok kan begynne å svette mer enn vanlig. Forsikre deg om å vaske fjeset godt morgen og kveld. Uansett om det gjør noe mot svettingen kan det ikke være noe minus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå