0069 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har en Gygabyte GA-8S649 MF hovedkort, men finner ikke hvilket socket den har. Og jeg vet ikke akkurat min Prosessore... Kan vare -Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz Men hvilket socket bruker den ? Kan noen hjelpe meg? Hovedkortet finnes ikke på noen av butikene jeg lettet, ikke engang på google.com eller på hovedsiden til Gygabyte http://www.gigabyte.com.tw/ Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 og siden gigabyte ikke har det hk, kan det være at du har sett feil ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Gigabyte GA-8S648 finnes i mange variasjoner, sikker på at det er 9 og ikke 8.... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Fant ut at det er Socket 478, den produseres ikke nå lenger, derfor jeg skal kjøpe ny hovedkort DDR2 RAM DDR2 og Dual Core CPU, synd at jeg kjøpte hell PC rett fra butiken (kjøpte den for 1 år siden og nå har brukt masse penger på den).. skal aldri gjøre det mer. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Om du tar deg litt tid og ser litt på forumet om hva som er bra og billig, så får du deg en mye billigere pc med å kjøpe den i deler og bygge den selv, enn å kjøpe en butikk pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå