Gå til innhold

P-in-P

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
?! hva er dette forno ? meningen med denna?

7416624[/snapback]

Søndagsspam til kl. 21.00 :)

7416634[/snapback]

Jippi! :dribble:

7416644[/snapback]

Ingen som tør å ta tissen ut, eller i svarte helvete må man omskjære gylfen for at "våpenet" skal åpenbare seg i all sin eee...Hent kikkerten kjærringhælvete eller så skal det bli ..eee veldig stille :blush: mens jeg slurper i takknemlighet denne pilsen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
I lige måte med dine lausunger :love:

7416740[/snapback]

Feil igjen, mods unger er alltid ekte...

7416782[/snapback]

Yea that's what your mother told you :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hehe, det er lov til å være svinsk ca. 10 min til eee hva kan man finne på eee jo nå skal vi se...

Hvis det er noe menneskelignende som jeg misliker nesten like mye som arabere, så må det være svensker. I sitt eget land er de bare fjollete duster, men når de er på reise blir de helt uspiselige, de er bestandig flest mulige i lag (akkurat som japser og pølsetyskere). De skråler og krever oppmerksomhet, er sykelig kjipe, alle har magetasker som inneholder hjemmelaget tyttebærsaft og sursild, og hvis de mot formodning ikke klarer å få nok oppmerksomhet gratis, så tyr de gjerne til ufinheter. Hvis det var opp til meg så skulle vi kjeppjaget alle svensker til Færøyene, hvor befolkningen ellers består av etterkommere av kronisk sjøsyke, og homser som ble lempet i land av våre forfedre før de stakk videre, og oppdaget Vinland. Deretter så kunne vi bare teppebombet ”du gamla, du fria”, og etablere restene som et gigantisk utedass. Hold Norge rent, drit i Sverige!

Men nok om den saken, og jeg fortsatte med gjennomføringen av min eminente plan, og var nå kommet til utdritingsstadiet. Han dusten inviterte faktisk til det selv…Fordi på tross av at jeg hadde investert i opsjoner på blondinesnadderet så tenkte vel han som alle arabere, at hvorfor ikke voldta et allerede opparbeidet stykke land…! Han hadde den usigelige frekkheten å gjøre seg yndig for damemennesket, sannsynligvis trodde han at han som en velstående forretningsmann kom til å utmanøvrere vikingen. Hehe..der tok han skammelig feil. Han satt og la ut om alle sine teppebinderier, telt og jordhuler på alle kontinenter, fravær av hang til dromedarromper, og lignende tjuvløgner.

Jeg gulpet i meg et par kjappe vodkashots, blunket til pusen og reiste meg i hele min 95 kilos velde. Jeg fokuserte på føttene til offeret, og klarte med et smidig hopp å lande med mine cowboyboots størrelse sildekasser midt oppå skøytene til stakkaren. Han gaulet ut mens øya sto flere centimeter ut av øyehulene, og hadde jeg nå vært kjapp og gitt han et klask i bakhue så hadde øya sikkert landet rett i brystkassen på meg. Jeg fjernet føttene mine sånn passe langsomt, mens jeg med et ondt glis unnskyldte meg. Han gurglet noen halvkvalte eder frem som jeg antar var lykkeønskninger som innholdt; steining med veldig små steiner, blodhevn, slakting med sløv ljå, og andre arabiske selskapsleker.

Etter dobesøk, noen høflighetsdrammer med britene, og velvalgte spydigheter til svenskefaen, kom jeg tilbake til seteraden, og skulle du sett på fjompenisse…? For han her araberen hadde virkelig tungt for tinga. Han lå frempå nesten på alle fire, og jeg kjente en følelse av forbannelse iblandet pervers forventning. Han var nesten flink å gjemme pailabbene sine, men bare nesten for jeg traff den ene, og nå gjorde jeg meg helt HVPU (hele vettet permanent utkoblet), og lot som jeg ikke skjønte en dritt. Denne gangen tror jeg det gjorde litt vondt, han klarte bare å få frem noen sjarmerende gurglelyder mens han krafset meg oppetter den ene armen…dakar niten! Jeg himlet kunstferdig med øynene når jeg oppdaget ”ulykken”, og forsøkte å trøste ”liket”, nei har du skulle sett…uffamei så sørgelig….var det vondt?….Han var nå kommet helt ut av stilen, pannen var svett, håret i vilt kaos, og nå lyste frykten ut av gluggene på han. Nå var egentlig missio acc. Men jeg hadde en passende ”likkistespiker” i bakhånden, som snart skulle besegle felttoget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...