Stygge_Pejder Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei. Mitt trådløse nettverk fungerer nå ikke lenger. Jeg lastet ned programmet "Hamachi", for å spille med venner med Cs non-steam og slikt. Det funket helt perfekt, før jeg restartet maskinen, og nå finner jeg ikke trådløst nettverk i Mine Nettverkstilkoblinger. De eneste tilkoblingene der er Hamachi, og lokal tilkobling. Må jeg installere driveren til det trådløse kortet på nytt eller? Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ingen som vet?. Vil egentlig ikke formatere, har brukt cd-keyen for mange ganger visstnok. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sjekk om ikke den trådløse tilkoblingen har blitt "disabled". My Network Places -> Properties eller Control Panel -> Network Connections. Hvis den er blitt slått av så skal ikonet være lysegrå. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja enten så kan det være nettværks tilkoblingen som er disabla ellerså er så kan du prøve å disable hamatchi Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sjekk om den er disabla i Device manager Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Den har ikke blitt disablet nei. Er aktivert. Har avinstallert hamachi også. Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Nei nå gidder jeg ikke mer, formaterer nå Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ikke gi opp så lett. Det er bare amatørnisser (passer bra nå som det nærmer seg jul) som gjør det. Har du sjekket i Device manager, og prøvd å fjerne og re-installere driver (evt. hent nyeste driver fra produsentes web). Når du spør om hjelp er det lurt å i det minste ha med relevant info som merke/modell på det som ikke funker og hvilket OS du har. Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ikke gi opp så lett. Det er bare amatørnisser (passer bra nå som det nærmer seg jul) som gjør det. Har du sjekket i Device manager, og prøvd å fjerne og re-installere driver (evt. hent nyeste driver fra produsentes web). Når du spør om hjelp er det lurt å i det minste ha med relevant info som merke/modell på det som ikke funker og hvilket OS du har. 7442809[/snapback] Skal anyways formatere nå. Pc'en er stappa med dritt og shitt Men om det oppstår igjen så skal jeg prøve det der Og ja, jeg er en amatørnisse ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå