Gå til innhold

3G, Et must have?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja har tenkt på det.. EDGE må da være bedre for meg. Hadde jeg hatt 3G kunne det hende at jeg hadde prøvd videotelefoni 1 gang.. Og det er vel ikke akkurat billig heller.. Tror jeg går for en uten 3g.

Er det noen som har noen anbefalinger av mobil med mp3 og brukbart kamera?

Lenke til kommentar

3g for videosamtale, KAN være gøy i blant. Men man skal vel bruke det en del for å ha det på hele tiden. Det trekker jo strøm. Hvis man skal bruke den som modem, eller surfe en del på telefonen, er 3g fett, kanskje en med både 3g og edge? Jeg slår kun på 3g på telefonen når jeg skal surfe. Holder en dag ekstra på batteriet pga det.

Den uttalelsen til freud om heller edge enn 3g, kommer jo alt an på hvor man bor og ferdes. Jeg er stort sett aldri steder uten 3g-dekning, og ergo hadde jeg tatt 3g fremfor edge. De helgedagene jeg er på hytta uten 3g-dekning, bruker jeg ikke mobilen til slikt uansett... Der vil jeg koble av :)

Lenke til kommentar

3G er mer et must NOT have. Det suger strøm, telefonene er generelt sett dyrere enn "vanlige" gsm telefoner, det er forholdsvis unyttig hastighetsøkning fra en moderne EDGE telefon og dekningen på 3G nettet er foreløpig lite å hoppe i taket for.

Så med mindre du bruker telefonen som et modem til pcen på reise eller no, så råder jeg (som så mange andre) deg til å styre unna 3G.

..men det er jo ikke noen grunn til å velge bort en ellers knallgrom telefon om den faktisk har 3G da.. :thumbup: Deaktiver skiten først som sist..

Lenke til kommentar

Enig med mostanderne av 3G her..

Jeg trenger ikke 3G, ikke har jeg laptop og ikke bruker jeg videotelefoni selv om det er gratis i 2006 (Telenor)

Videotelefoni er en flopp! Både lyden og bildet hakker, folk rundt deg plages av høyttaleren, for lav oppløsning.. Det største problemet er at lyden ikke er klar og god. Jeg bor i Oslo og har ringt litt 3G til en kamerat når jeg vil kontakte han gratis, ofte så hører han ikke hva jeg sier så jeg må ringe opp med vanlig telefonsamtale..

3G er positivt pga økt hastighet for internettsurfing, ikke noe annet spør du meg.

Lenke til kommentar

Ser ingen poeng i å ha 3G, jeg. Har hatt 3G-telefon siden sommeren, og brukt videosamtale 1 gang bare for moro skyld. Tlf har Edge også så kjapt internett er ikke et problem uansett. Men nå er vel jeg mere typen som bare bruker mobil til ringing og SMS, da.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...