matta89 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hei fant ikke noe annet sted å putte dette spørsmålet lurer bare på hva dette tegnet egentlig betyr? ^ har aldri skjønt hva det er til Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ^^ er smilefjes 2^4 betyr 2 opphøyd i fjerde kan brukes til mye rart Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Om det er i samanhengar som 2^4 tyder det to opphøga i fjerde, altso 2*2*2*2. Kan òg verte nytta for å markere uttale: http://no.wikipedia.org/wiki/Cirkumfleks Lenke til kommentar
matta89 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ah, tusen takk for kjappe svar En annen grunn til at jeg spør er at jeg har steam innstalert på PC'en min, og der står det i en av menyene: ^Home Kan det muligens bety det samme som @ i noen sammenhenger? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Antagelig betyr det tegnet at du går et eller flere nivåer opp i "mappestrukturen", omtrent som den tredje knappen fra venstre når du er inne i en mappe i Windows. Litt som kommandoen "cd .." for å gå opp et nivå i DOS/CMD. Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ^Home kan bety tastekombinasjonen Ctrl + Home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå