sk1rty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Når jeg gikk i 10.ende klasse dro vi til scarbourgh, en by utenfor York i England. Ekstremt bra klassetur! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Håper på flere svar her folkens! Har selv tenkt å overbevise klassen om sydentur Spania kanskje? Hellas? Frankrike? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg gikk i 10.ende klasse dro vi til scarbourgh, en by utenfor York i England. Ekstremt bra klassetur! 7633084[/snapback] Var selv på klassetur i 8 dager i Scarbourg eller hva det het. Var litt opplegg, besøkte forskjellige steder, men var mye fritid og sosiale ting å finne på , veldig koslig tur! Vi tok båt fra Kr.sand , så var ikke så mye busskjøring heldighvis Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Når vi dro til Scarborourgh så dro vi med fly fra Tr.heim til Manchester.. Buss derfra. Var tilogmed innom på Old Trafford, hvis det er noe noen har lyst til å oppleve. Den turen der var en opplevelse for livet! Det er et firma som driver på med dette. Husker ikke i farta hva det het... EDIT: Kom på navnet på firmaet: Eurotravel http://www.eurotravel.se/no/school/start_html - De har GENIALE guider der borte, hadde vondt i magemusklene til tider Endret 4. januar 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg var også i Scarborough på klassetur i 10. Veldig kjekk tur. Ettersom dere befinner dere på Stord er det enkelt å reise med DFDS fra Haugesund til Newcastle. Club England reklamerer for en ukes skoletur til ca 2500 kr. Scarborough er blant reisemålene deres. Lenke til kommentar
noctis Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vi reiste også med club england, var i scarborough ja Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er en del kjøring, ja, men samtdig en opplevelse for livet.Jeg skulle gjerne tatt turen om igjen (: 7421296[/snapback] så sant så sant.. va til polen og tyskland i november og var en del timer i buss.. men det var moro.. anbefales ! Lenke til kommentar
vesla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Klassen vår var i London, England i 10.klasse. Turen kosta 2800 pr. pers omtrent, og da bodde man på et hotell ikke så langt fra byen. Vi så fine severdigheter og besøkte engelske skoler og så hvordan de hadde det.. Var veldig spennende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå