Matsini Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Som sagt, man velger konsollen ut fra spilleutvalget -> i ditt tilfelle, gå for en xbox360 7417805[/snapback] Enig. Dine behov samsvarer 360 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heilt einig, det virker jo som bruker har allereie forhåndsbestemt seg for Xbox 360. Kjøp Xbox 360 og eventuelt kjøp Wii seinare om den skulle friste. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei folkens!Har et lite dilemma her Jeg har tenkt til å kjøpe meg et nytt spille konsoll, ettersom PlayStation3 blir utsatt til neste år Valget er mellom Xbox 360 og Nintendo Wii.. Jeg liker helst å spille fotball spill, regner ikke med at dette kommer på Wii.. Vis det kommer lurer jeg spent på hvordan det kan bli ^^ Også vil jeg gjerne ha en konsoll som kan streame video fra et eksternt komponent. I skrivende stund som dere sikkert er enige om er XBox 360 valget.. meeeeeeen...... Wii er jo en helt annen spille opplevelse enn Xbox 360, har selv prøvd Wii for ca 5 uker siden. Syntes dette var utrolig morsomt, men jeg tror kanskje det kan bli litt kjipt i lengden Også har jeg aldri likt spillene som kommer på Nintendo generelt, synes de kun er laget for små kids, vis noe skjønner hva jeg mener Så sleng gjerne inn hvorfor jeg burde velge Wii eller Xbox 360, så blir jeg veldig glad:) 7415468[/snapback] Synes det høres ut som du allerede har gjort valget. X360. Jeg vil dessuten foreslå at du går for den, siden som du selv sier er det utrolig mange barnespill på Nintendo-konsoller, og det er sikkert en artig liten greie å spille på denne maskinen, men jeg tror man går fort lei og savner vanlig kontrollere og god grafikk. Ikke noe som ser ut som det var lagd på slutten av 90-tallet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes det høres ut som du allerede har gjort valget. X360. Jeg vil dessuten foreslå at du går for den, siden som du selv sier er det utrolig mange barnespill på Nintendo-konsoller, og det er sikkert en artig liten greie å spille på denne maskinen, men jeg tror man går fort lei og savner vanlig kontrollere og god grafikk. Ikke noe som ser ut som det var lagd på slutten av 90-tallet. 7418907[/snapback] Haha det er så komisk med folk som er pisseredd forandringer. "Hvordan våger de å gå vekk fra gamepad'en?!! Den har vi jo spilt på i ørten år" Jeg har selv 360 og den er grei nok den, med underholdende spill. Men de spillene jeg har spilt (og ja, det inkluderer GeoW, som jeg likte godt btw) føles ikke noe særlig next-gen. Ja grafikken er bra, men det første inntrykket, eller wow faktoren du får når du først prøver spill til maskinen varer i ca. 5 min. Etter et par timers spilling merker du at dette er VELDIG likt forrige generasjon, og generasjonen før det. Jeg er litt lei av vanlige, konvensjonelle spill og tror helt og holdent at Wii er det som er mest next-gen for øyebliket (gjelder også PS3) Jeg har jo ikke prøvd maskinen, men uansett... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til trådstarter: Tror det blir vanskelig å oppdrive en Wii før jul, 360 er dermed det "enkleste" alternativet foreløpig. 360 har mange bra titler nå, og flere kommer. Kjøp den nå og Wii senere. (Jeg har 360, skal ha Wii når den blir enklere å få tak i) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes det høres ut som du allerede har gjort valget. X360. Jeg vil dessuten foreslå at du går for den, siden som du selv sier er det utrolig mange barnespill på Nintendo-konsoller, og det er sikkert en artig liten greie å spille på denne maskinen, men jeg tror man går fort lei og savner vanlig kontrollere og god grafikk. Ikke noe som ser ut som det var lagd på slutten av 90-tallet. 7418907[/snapback] Fint om du kan komme med litt mer konstruktiv kritikk av Wii, i stedet for å trolle på denne måten. Dette gjelder forøvrig for alle. Det begynner å bli temmelig slitsomt med denne unødvendige hetsen mot "Sett inn konsoll her" som har dukket opp over alt under konsoll-kategorien. Trolling tolereres ikke. Ved gjentatte regelbrudd vil dere få tildelt en fin liten ferie. Kommentarer på moderering taes som vanlig på PM eller rapportering, og ikke i tråden. Med vennlig hilsen darkness| Moderator Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Trolling og skriveleifs kan dere spare oss for.... En del poster slettet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Når folk troller og skriver idiotiske innlegg kan disse RAPPORTERES. Det er ikke noe poeng i å svare på slike innlegg. Det hjelper bare til med å ødelegge tråden. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sorry. Ikke meningen å starte noe skit. Uansett. Over til emnet: Trådstarter gjør det vel klart at han ikke vet at det ikke er noen fotballspill på Wii ennå, men vurderer å kjøpe en uansett, så å anbefale 360 på grunnlag av at det ikke er fotballspill på Wii ennå er vel litt overflødig. Men, det finnes jo en del andre grunner til å kjøpe 360 også. Særlig hvis man ikke har PC som kan spille de nyeste spillene. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis du skal spille fotballspill så er det jo ikke et spørsmål engang, da er jo xbox 360 helt klart for deg! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes det høres ut som du allerede har gjort valget. X360. Jeg vil dessuten foreslå at du går for den, siden som du selv sier er det utrolig mange barnespill på Nintendo-konsoller, og det er sikkert en artig liten greie å spille på denne maskinen, men jeg tror man går fort lei og savner vanlig kontrollere og god grafikk. Ikke noe som ser ut som det var lagd på slutten av 90-tallet. Beklager BTK, men jeg må bare le litt av deg. Til å være en som sier selv han ikke har noen preferanser og ikke har noe imot Wii, snakker du ufattelig mye imot deg selv. Du klarer å snike inn en liten salve mot Wii hele tiden. Kanskje prøve noe nytt, være konstruktiv i kritikken. beklager off topicen her, måtte bare si det. Til trådstarter, jeg opprettholder mitt svar til deg at du burde gå for 360 i dette tilfelle. Kanskje vurder en Wii sener om spill valget endrer seg til noe du intereserer deg for. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er enig med at xbox360 er konsollen for deg. Jeg mente forresten å ha lest et sted at de fleste fotball spill var xbox360 exlusive, nå kan det hende at jeg husker feil da. Men med mindre du vil spille bowling og fiske med zelda så er xbox 360 noe for deg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Wii60 =) Neida, mange gode råd fra mange brukere her! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror du bør gå for X360, i hvertfall utifra det du skriver. Jeg har selv hatt min X360 i ett år nå og jeg elsker denne konsollen. Jeg vurderer også sterkt å anskaffe meg en Wii, men dette blir ikke før tilgjengeligheten blir bedre en gang etter nyttår. Jeg synnest Wii ser utrolig morsom ut, men jeg hadde aldri byttet ut X360'n min mot en Wii, den får heller bli "secondary" konsollen min Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg undret selv på det samme, men fant ut at 360 har de behovene som er best tilpasset meg. Kjøpte den nettopp, og må si jeg er kraftig imponert. Og det virker jo ut i fra posten din at du egentlig vil ha 360. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og det virker jo ut i fra posten din at du egentlig vil ha 360. 7422790[/snapback] Utenom den delen hvor det står at han har prøvd Wii, syntes det kjempegøy, men var bekymret over hvor lenge det ville være gøy. Og det er det jo ingen grunn til å være utifra de rapportene som har kommet til nå. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Xbox 360 ruler!! Ville valgt den uten å tenke meg om en gang. Selv om jeg har hatt den i ett år snart. Hvis du ikke misbruker den så burde du ikke trenge å sende den på masse service og reperasjon. Min fungerer helt fint, og den har ennå ikke vært på service pga problemer. Velg Xbox 360 du Endret 4. desember 2006 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg har da utført fleire på grensen til det seksuelle overgrep på min boks når gleden over den tok overhånd,men den funker knall enda. Litt kos må vi da få ha vel? Neida,men får du ein relativ nyprodusert boks er du ihvertfall litt tryggere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Xbox 360 ruler!! Ville valgt den uten å tenke meg om en gang. Selv om jeg har hatt den i ett år snart. Hvis du ikke misbruker den så burde du ikke trenge å sende den på masse service og reperasjon. Min fungerer helt fint, og den har ennå ikke vært på service pga problemer. Velg Xbox 360 du 7422895[/snapback] Hvorfor skal han velge Xbox360 da? Fordi du har den? Det er greit med litt begrunnelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå