Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[løst]Ett ønske til "administrere mine vedlegg".

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å slette enkelte av mine vedlegg nå, og synes det er plagsomt at man blir redirectet til den første siden i oversikten. Jeg sletter bakfra og frem og mitt ønske er at man blir sendt til den siden man var på sist eller siden før den siden man var på sist når man sletter de valgte.

Takk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dreg denne fram att med eit par tilleggsynskjer: Det er sjeldan eg blar gjennom gamle innlegg, og eg har so langt ikkje hatt behov for å slette stort, men det hadde likevel vore fint om ein kunne sortert vedlegga etter storleik og filtype, og eventuelt etter tråd (då alfabetisk). Om det er nokon enkel måte å få det til på, hadde det vore fint om ein kunne implementert det, men nokon høg prioritet treng det ikkje, for min del, vere.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

(Automatisk svar)

Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. :)

MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...