Kadmium Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Installerte nettopp ATI skjermkortdriverene, og nå har skjermbildet blitt skjøvet omtrent to cm til venstre, slik at jeg ikke ser hele bildet. Bildet har blitt skjøvet ut av skjermen. Vanskelig å forklare. Har det med skjermoppløsning å gjøre eller noe? Hva slags informasjon trenger dere? Kjører Ubuntu Edgy Eft. Endret 3. desember 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
comicz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Øh. Still inn skjermen din? Har du ingen knapper på den? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Av en eller annen grunn tenkte jeg faktisk ikke på det. Det funket fint. Dette var flaut. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det problemet der hadde jeg faktisk på Fedora også, på min gamle pc, men jeg hadde det aldri på Slackware på samme maskina. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Kadmium: Hyggelig å høre! :--) wil: Tuller du med meg? ....*fnis* Endret 3. desember 2006 av comicz Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det problemet der hadde jeg faktisk på Fedora også, på min gamle pc, men jeg hadde det aldri på Slackware på samme maskina. 7415775[/snapback] For et utrolig givende svar. Du er helten min. Endret 3. desember 2006 av sim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå