DE1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, men om han har prøvd dette før på bane eller offentlig vei er jo UMULIG å si.Sladde på offentlig vei er jo det samme som å sladde på bane, det skjønner da vel du også? 7442966[/snapback] Selvfølgelig.. Bare at på bane så veit du at det ikke kommer unger/dyr ut i veien, møtende trafikk, noe du ikke venter deg osv... Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, men om han har prøvd dette før på bane eller offentlig vei er jo UMULIG å si.Sladde på offentlig vei er jo det samme som å sladde på bane, det skjønner da vel du også? 7442966[/snapback] Selvfølgelig.. Bare at på bane så veit du at det ikke kommer unger/dyr ut i veien, møtende trafikk, noe du ikke venter deg osv... 7443050[/snapback] Jaja, det er riktig. Så du sier altså at siden han klarte å sladde så bra uten at det kom noen dyr/unger ut i veien så har han lært seg denne teknikken på offentlig vei? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, men om han har prøvd dette før på bane eller offentlig vei er jo UMULIG å si.Sladde på offentlig vei er jo det samme som å sladde på bane, det skjønner da vel du også? 7442966[/snapback] Selvfølgelig.. Bare at på bane så veit du at det ikke kommer unger/dyr ut i veien, møtende trafikk, noe du ikke venter deg osv... 7443050[/snapback] Jaja, det er riktig. Så du sier altså at siden han klarte å sladde så bra uten at det kom noen dyr/unger ut i veien så har han lært seg denne teknikken på offentlig vei? 7443069[/snapback] Tror du skjønte ganske godt hva jeg mente jeg.. Bane: Ingen forstyrrelser. Der har han antakeligvis lært det meste Offentlig vei: Forstyrrelser. Der har han sikkert lært seg å kjøre fort uten å treffe noe/noen. Flaks for han. Men bare mine meninger, ikke basert på noe fakta om kællen uten videoen. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde hvertfall ikke turt å kjøre 201 meter mot denne personen i Volvoen sin.. Han kjørte jo 10-20 meter ekstra med vinglinga si. Er man riktig "uheldig" og har en like rask bil, så sitter du plutselig på med han i stedenfor å kjøre selv... 7439582[/snapback] Jepp, den filmen der er vel heller et bevis på at 740 ikke er noen sportsbil, karoseriet vrir seg både her og der så den vingler med såpass mye krutt under panseret 7442397[/snapback] Det er ingen som har påstått at 740 er en sportsbil heller.. Har du fått det fra ditt eget lille hode? 7442654[/snapback] Påstår du at jeg har påstått at noen har påstått at 740 er sportsbil? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det bare meg, eller har denne tråden sporet av ? : p Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er nok ikke bare deg, nei! Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det bare meg, eller har denne tråden sporet av ? : p 7448388[/snapback] Skulle akkurat til å skrive det samme, hehe Lenke til kommentar
illest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde hvertfall ikke turt å kjøre 201 meter mot denne personen i Volvoen sin.. Han kjørte jo 10-20 meter ekstra med vinglinga si. Er man riktig "uheldig" og har en like rask bil, så sitter du plutselig på med han i stedenfor å kjøre selv... 7439582[/snapback] Jepp, den filmen der er vel heller et bevis på at 740 ikke er noen sportsbil, karoseriet vrir seg både her og der så den vingler med såpass mye krutt under panseret 7442397[/snapback] Det er ingen som har påstått at 740 er en sportsbil heller.. Har du fått det fra ditt eget lille hode? 7442654[/snapback] Påstår du at jeg har påstått at noen har påstått at 740 er sportsbil? 7447945[/snapback] Hehe..nei, jeg trakk kanskje en litt forhasatet beslutning der. Når jeg leste setningen din for 2. gang så kom det frem på en annen måte. Beklager Lenke til kommentar
illest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, men om han har prøvd dette før på bane eller offentlig vei er jo UMULIG å si.Sladde på offentlig vei er jo det samme som å sladde på bane, det skjønner da vel du også? 7442966[/snapback] Selvfølgelig.. Bare at på bane så veit du at det ikke kommer unger/dyr ut i veien, møtende trafikk, noe du ikke venter deg osv... 7443050[/snapback] Jaja, det er riktig. Så du sier altså at siden han klarte å sladde så bra uten at det kom noen dyr/unger ut i veien så har han lært seg denne teknikken på offentlig vei? 7443069[/snapback] Tror du skjønte ganske godt hva jeg mente jeg.. Bane: Ingen forstyrrelser. Der har han antakeligvis lært det meste Offentlig vei: Forstyrrelser. Der har han sikkert lært seg å kjøre fort uten å treffe noe/noen. Flaks for han. Men bare mine meninger, ikke basert på noe fakta om kællen uten videoen. 7443243[/snapback] Du startet med å si at han antakeligvis ikke hadde lært seg denne kjøringen på bane, men jeg ser du har forandret på det nå. Uansett så er vi såpass uenige om dette, så jeg legger denne diskusjonen død i fra min side. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da missforstod du meg, for jeg har ikke ment at han aldri har kjørt på bane. Poenget mitt var at det sikkert ikke var første gangen han kjørte den ruta. Han har nok øvd seg en del der først. Lenke til kommentar
illest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da missforstod du meg, for jeg har ikke ment at han aldri har kjørt på bane. Poenget mitt var at det sikkert ikke var første gangen han kjørte den ruta. Han har nok øvd seg en del der først. 7450354[/snapback] Ja vel..da beklager jeg igjen. Jada, det er mulig han har kjørt 8-tallet der før, men ikke nødvendigvis Når han kan ligge å pumpe gasspedalen for å lettere styre bilen så er det en god del greiere å ta den ruta der enn med en bil som har flere hundre hk mindre. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Når han kjørte på offentlig vei da..? Ja, kan være han kjører der for første gangen i den hastigheten og uforsiktigheten. - Da er det ille. Om han har kjørt der fler ganger så er det like ille. For da har han risikert samma driten flere ganger. Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 hehe,skal si det er gang her Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ut fra kjøringen så er det en av de vi burde hatt flere av på veiene. Det er ikke bare bare å kontrollere bilen slik.. 7426737[/snapback] Hehe, slik kjører jeg å me Chevy`en Dritt artig, men kun når det er lite trafikk seff Kjører heller ikke i nærheten av så bra som han gjør det, men er no problemo å ha kontroll på rompa Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Problemet kommer når det ikke er like godt/dårlig feste over alt. Her er et godt eksempel på dette. Tørr og fin asfalt, så er det litt sand/grus på toppen på et lite felt. 2x2meter med dårlig feste og det er kjørt For the record: det var ikke jeg som kjørte, men det var min bil. Lenke til kommentar
illest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Når han kjørte på offentlig vei da..?Ja, kan være han kjører der for første gangen i den hastigheten og uforsiktigheten. - Da er det ille. Om han har kjørt der fler ganger så er det like ille. For da har han risikert samma driten flere ganger. 7450454[/snapback] Jeg vil tro det offentlig vei alle stedene han kjørte, men hvis du mener motorveien så synes jeg det bare var moro å se på ettersom det var så lite trafikk. Det er ikke første gangen han kjører en bil med 500 hk. Han risikerte ikke så mye der bortsett fra sitt eget liv og førerkortet. Lenke til kommentar
illest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Problemet kommer når det ikke er like godt/dårlig feste over alt. [ 7455846[/snapback] Det stemmer. Trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det. ..men så, hvor ofte ligger det sand i veibanen på en motorvei? Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det stemmer. Trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det...men så, hvor ofte ligger det sand i veibanen på en motorvei? 7481748[/snapback] Hvor ofte ligger det andre ting som ikke hører hjemme der da? Oljesøl, bensin/diesel, kjølevæske, asfaltolje osv? Ganske ofte... Hvor vil du egentlig med det spørsmålet? Jeg skrev at uhellet i videoen skyldtes sand, men det kan like gjerne være noe annet, som nevnt over. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Problemet kommer når det ikke er like godt/dårlig feste over alt. Her er et godt eksempel på dette. Tørr og fin asfalt, så er det litt sand/grus på toppen på et lite felt. 2x2meter med dårlig feste og det er kjørt For the record: det var ikke jeg som kjørte, men det var min bil. 7455846[/snapback] Poenget med filmen var..? Du ser at en bil sklir.? Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis du leser hele tråden, Dag-Erik, så ser du at over innlegget du quotet så skriver Datacalibel om hvordan det er "no problemo" å holde kontroll på bakenden. Poenget med filmen var å vise at det kan være problematisk dersom man havner på et parti som er glattere enn resten av asfalten. I dette tilfellet var det grus, men det kan like gjerne være olje/bensin/diesel/vann - you name it. Capiche? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå