DE1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bare irriterer meg over folk som ikke har lappen men skal kommentere ditt og datt om kontroll og det å kjøre bil... 7430575[/snapback] Jaja, selvfølgelig er det bare de som har lappen som får lov til å diskutere dette. Til og med en liten unge på 10 år skjønner at man ikke burde hatt fler slike folk på veien.. Kan ikke tro at han har lært seg å fått denne "gode" kjørekontrollen på lukket bane heller... Eller? Er vel noe prøving og feiling underveis ja.. En gammel hattkaill som du kaller det vil uansett hatt mer fornuft enn denne personen, har ikke noe med kontroll å gjøre. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaja, selvfølgelig er det bare de som har lappen som får lov til å diskutere dette. Dette medfører ikke riktighet, men du får tro hva du vil Til og med en liten unge på 10 år skjønner at man ikke burde hatt fler slike folk på veien..Det finnes verre folk å ha på veien, tro meg Kan ikke tro at han har lært seg å fått denne "gode" kjørekontrollen på lukket bane heller... Eller?Nei så seriøse bygg blir nok aldri prøvd på bane... Er vel noe prøving og feiling underveis ja..?Shit happends uansett om det er på offentlig vei eller lukket bane. En gammel hattkaill som du kaller det vil uansett hatt mer fornuft enn denne personen, har ikke noe med kontroll å gjøre. 7430834[/snapback] Ja gudbedre.. Tror du glemte at jeg snakker om de som presterer å kjøre feil vei på traffikerte veier Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaja, selvfølgelig er det bare de som har lappen som får lov til å diskutere dette. Dette medfører ikke riktighet, men du får tro hva du vil Nei, din egen mening er alltid den riktige, right? Til og med en liten unge på 10 år skjønner at man ikke burde hatt fler slike folk på veien.. Det finnes verre folk å ha på veien, tro meg Det er jeg klar over, men det var vel ikke det vi snakket om var det..? Hvem som er den verste på veien. Kan ikke tro at han har lært seg å fått denne "gode" kjørekontrollen på lukket bane heller... Eller?Nei så seriøse bygg blir nok aldri prøvd på bane... Jeg nevnte ikke "aldri" Er vel noe prøving og feiling underveis ja..?Shit happends uansett om det er på offentlig vei eller lukket bane. Bare at på veien har du større ansvar som du veit. En gammel hattkaill som du kaller det vil uansett hatt mer fornuft enn denne personen, har ikke noe med kontroll å gjøre. 7430834[/snapback] Ja gudbedre.. Tror du glemte at jeg snakker om de som presterer å kjøre feil vei på traffikerte veier 7430924[/snapback] Da burde de jo ikke hatt lappen, enkelt og greit. Slik som med denne personen i Volvoen.. Men tror ikke moderatorer eller trådstarter eller noen egentlig liker denne diskusjonen, så kan vel fortsette den på PM før vi begge får en ferie. Lenke til kommentar
illest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Ser det har blusset seg litt opp her ja. Er enig i at sånn kjøring ikke er det smarteste man gjør, men det var jo ikke akkurat samme trafikkmengde som på E6. Ikke at det forsvarer kjøringen hans da det faktisk kom én bil i møte(?), men likevel. Dag Erik(nicket) nevnte at "sånn kjøring hadde han nok antakeligvis ikke lært seg på lukket bane" eller noe i den duren.. At du gidder å si sånn sier bare jeg. Men men, jeg synes sånne klipp er utrolig morsomt å se på!! ..og det finnes nok flere gromme Volvo'er med over 500 hk enn du aner! Endret 5. desember 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dag Erik(nicket) nevnte at "sånn kjøring hadde han nok antakeligvis ikke lært seg på lukket bane" eller noe i den duren.. At du gidder å si sånn sier bare jeg. 7433614[/snapback] Og poenget var..? Lenke til kommentar
illest Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dag Erik(nicket) nevnte at "sånn kjøring hadde han nok antakeligvis ikke lært seg på lukket bane" eller noe i den duren.. At du gidder å si sånn sier bare jeg. 7433614[/snapback] Og poenget var..? 7433660[/snapback] Det blir jo bare en antakelse fra din side. Du vet jo ingenting om dette. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Dag Erik(nicket) nevnte at "sånn kjøring hadde han nok antakeligvis ikke lært seg på lukket bane" eller noe i den duren.. At du gidder å si sånn sier bare jeg. 7433614[/snapback] Og poenget var..? 7433660[/snapback] Det blir jo bare en antakelse fra din side. Du vet jo ingenting om dette. 7433780[/snapback] Ja, men det virker jo ganske logisk når du ser han kjøre såpass proft og kontrollert i flere minutter på en offentlig vei. Tror han har prøvd det der før. Endret 5. desember 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er igrunn enig med flere her jeg.. Jeg kunne heller tenke meg at en bil fører som den der kjørte forbi meg enn at en dame på 95år kommer kjørende i motsatt kjøreretning.. En som kjører fort, BURDE ha kontroll.. Sier ikke at det er greit og bryte fartsgrensene men.. Og den gamle dama kjører sakte for at hun har svekket synog ditt og datt.. plutselig blir det smell.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er igrunn enig med flere her jeg.. Jeg kunne heller tenke meg at en bil fører som den der kjørte forbi meg enn at en dame på 95år kommer kjørende i motsatt kjøreretning.. En som kjører fort, BURDE ha kontroll.. Sier ikke at det er greit og bryte fartsgrensene men.. Og den gamle dama kjører sakte for at hun har svekket synog ditt og datt.. plutselig blir det smell.. 7434563[/snapback] Nå er det forskjell på å bli kjørt forbi eller å komme imot da. Ville heller møtt den 95-år gamle dama imot. Fordi hun bremser mest sannsynelig og legger seg bak.. Imotsetning til den kællen i 740 som antakeligvis vil fremover. - Selvfølgelig har kællen mest kontroll her. Men så har jeg heller ikke sett en 95 år gammel kjerring kjøre forbi meg.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men så har jeg heller ikke sett en 95 år gammel kjerring kjøre forbi meg.. 7434640[/snapback] På tide å åpne øya når man er ute og går? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde hvertfall ikke turt å kjøre 201 meter mot denne personen i Volvoen sin.. Han kjørte jo 10-20 meter ekstra med vinglinga si. Er man riktig "uheldig" og har en like rask bil, så sitter du plutselig på med han i stedenfor å kjøre selv... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men så har jeg heller ikke sett en 95 år gammel kjerring kjøre forbi meg.. 7434640[/snapback] På tide å åpne øya når man er ute og går? 7437192[/snapback] Kanskje på tide å ikke være så fryktelig høy på pæra fordi du har rånebil og sertifikat..? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde hvertfall ikke turt å kjøre 201 meter mot denne personen i Volvoen sin.. Han kjørte jo 10-20 meter ekstra med vinglinga si. Er man riktig "uheldig" og har en like rask bil, så sitter du plutselig på med han i stedenfor å kjøre selv... 7439582[/snapback] Jepp, den filmen der er vel heller et bevis på at 740 ikke er noen sportsbil, karoseriet vrir seg både her og der så den vingler med såpass mye krutt under panseret Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde hvertfall ikke turt å kjøre 201 meter mot denne personen i Volvoen sin.. Han kjørte jo 10-20 meter ekstra med vinglinga si. Er man riktig "uheldig" og har en like rask bil, så sitter du plutselig på med han i stedenfor å kjøre selv... 7439582[/snapback] Jepp, den filmen der er vel heller et bevis på at 740 ikke er noen sportsbil, karoseriet vrir seg både her og der så den vingler med såpass mye krutt under panseret 7442397[/snapback] Det er ingen som har påstått at 740 er en sportsbil heller.. Har du fått det fra ditt eget lille hode? Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dag Erik(nicket) nevnte at "sånn kjøring hadde han nok antakeligvis ikke lært seg på lukket bane" eller noe i den duren.. At du gidder å si sånn sier bare jeg. 7433614[/snapback] Og poenget var..? 7433660[/snapback] Det blir jo bare en antakelse fra din side. Du vet jo ingenting om dette. 7433780[/snapback] Ja, men det virker jo ganske logisk når du ser han kjøre såpass proft og kontrollert i flere minutter på en offentlig vei. Tror han har prøvd det der før. 7433822[/snapback] Ja, nok en gang beviser du din inteligens. Tror du ikke det går ann å lære seg å sladde kontrollert på en lukket bane e.l.? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, nok en gang beviser du din inteligens. Tror du ikke det går ann å lære seg å sladde kontrollert på en lukket bane e.l.? 7442696[/snapback] Ehh.. jo? Men det var ikke det jeg sa heller. For å gjøre det mer konkret for de litt trangsynte: Tror ikke det er første gang han kjører på den veien der så fort. Skjønner du? Han har nok gjort det der før. Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ja, nok en gang beviser du din inteligens. Tror du ikke det går ann å lære seg å sladde kontrollert på en lukket bane e.l.? 7442696[/snapback] Ehh.. jo? Men det var ikke det jeg sa heller. For å gjøre det mer konkret for de litt trangsynte: Tror ikke det er første gang han kjører på den veien der så fort. Skjønner du? Han har nok gjort det der før. 7442753[/snapback] Hehe.. Har du ikke sladdet så mye med bil? Du trenger ikke ha kjørt den ruta mange ganger for å klare det så bra. Har du nok effekt(som i dette tilfellet) og kjenner bilen så går det der fint. Endret 6. desember 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe.. Har du ikke sladdet så mye med bil? Du trenger ikke ha kjørt den ruta mange ganger for å klare det så bra. Har du nok effekt(som i dette tilfellet) og kjenner bilen så går det der fint. 7442899[/snapback] Ser du enda ikke poenget mitt? Jo, har sladdet en del med bil, uten at det har noe med saken å gjøre. Han sladder i 8-tall i flere minutter. Han kjører fort, sladder i rundkjøring, forbikjøringer i svært høy fart osv.. Jo, han har nok prøvd dette før. Lenke til kommentar
illest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe.. Har du ikke sladdet så mye med bil? Du trenger ikke ha kjørt den ruta mange ganger for å klare det så bra. Har du nok effekt(som i dette tilfellet) og kjenner bilen så går det der fint. 7442899[/snapback] Ser du enda ikke poenget mitt? Jo, har sladdet en del med bil, uten at det har noe med saken å gjøre. Han sladder i 8-tall i flere minutter. Han kjører fort, sladder i rundkjøring, forbikjøringer i svært høy fart osv.. Jo, han har nok prøvd dette før. 7442925[/snapback] Ja, men om han har prøvd dette før på bane eller offentlig vei er jo UMULIG å si. Sladde på offentlig vei er jo det samme som å sladde på bane, det skjønner da vel du også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå