Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor rask er volvo 740 turbo?

d3vil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Er det noen som har peiling på hvor lang tid  en volvo 740 turbo bruker fra 0 til 100 km/t? Isåfall, er det da stor forskjell mellom manuelt gir å automat?

Var bare litt nysgjerrig ;p

7415356[/snapback]

Mener å ha sett et sted at det var 8,2 sekunder.

Lenke til kommentar
Jepp, og vekta.... En Epa er og blir en Epa, og kan aldrig bli noe rask sportsbil ;)

7419092[/snapback]

Du har tydeligvis vært innesperret på rommet ditt over lang tid? Sportsbil kan den aldri bli, men rask.. ;)

Bare et eks: http://videos.streetfire.net/search/740/1/...5e6e0e6760c.htm

Edit: Volvo er ikke EPA

7426183[/snapback]

Godt eksempel på at enkelte ikke skulle hatt sertifikat.. ;)

Dessuten så er det et fåtall Volvoer med over 500 hester.. :p

Lenke til kommentar
Ut fra kjøringen så er det en av de vi burde hatt flere av på veiene. Det er ikke bare bare å kontrollere bilen slik..

7426737[/snapback]

Hah, nei. La oss opplære folk til å kjøre mye raskere enn fartsgrensen, sladde i rundkjøringer og kjøre uforsiktig. Svært smart, du! :yes:
Lenke til kommentar

Jeg ville heller møtt på hedberg enn en gammel hattkaill som kommer feil vei på E6...

Jeg vil påstå at personen som kjørte i filmen har mye bedre kontroll over bilen enn det jeg og ihvertfall du har.

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
Jeg ville heller møtt på hedberg enn en gammel hattkaill som kommer feil vei på E6...

Jeg vil påstå at personen som kjørte i filmen har mye bedre kontroll over bilen enn det jeg og ihvertfall du har.

7427613[/snapback]

Hjelper jo svært lite om den person har bedre kontroll enn oss andre når man bruker det til å kjøre fortere, tar større sjanser osv. Uansett hvor god du er kan du ikke heve deg over fysiske grenser, f.eks bremselengde.

Lenke til kommentar

7427613[/snapback]

Jeg ville heller møtt på en gammel hattkaill som hadde sunn fornuft til å kjøre sakte.

Ellers sa trra det jeg ville si om deg og meg...

Lenke til kommentar

Jeg ville også møtt på en gammel hattkaill med sunn fornuft som kjørte sakte enn hedberg&co eller en som kommer feil vei på E6...

MEN jeg ville heller blitt passert av den volvoen enn å bli passert av en person som kommer feil vei på norges hovedfartsåre. DET er det jeg sier, så hvordan du klarer å vri det over på fornuftige gamlinger som kjører sakte er mer enn jeg kan begripe.

Jeg kjører heller ikke som det man ser i filmen, og jeg har heller ikke så god bilkontroll. Har heller ikke påstått dette.

Bare irriterer meg over folk som ikke har lappen men skal kommentere ditt og datt om kontroll og det å kjøre bil...

JA jeg har møtt på bil som kommer i motsatt kjøreretning på E6 i 80-sone. Det er lite kult, spesielt når kjørebanene er adskilt med midtdeler og det er lite plass å gjøre av seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...