hitokiri Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Telenor lar nå kunder med kontantkort selv bestemme om de vil ha billige ringeminutter eller billige tekstmeldinger. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Telenor lar nå kunder med kontantkort selv bestemme om de vil ha billige ringeminutter eller billige tekstmeldinger. Les mer 7415329[/snapback] God ide med lavere priser ut ifra bruk, men en så rotete prisplan har jeg aldri sett. Skjønner ikke telenor at folk kunne tenke seg et enkelt og oversiktelig system? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skjønner ikke telenor at folk kunne tenke seg et enkelt og oversiktelig system?Må si meg enig. Dette var mer rotete enn Fri-abonnementene, for ikke å snakke om FriFamilie-vilkårene. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er ikke poenget å skape mest mulig forvirring og skjule/rote bort sannheten om at prisene dere er på trynet, samtidig som kundene føler de oppnår en fordel med ordningen da? I kjent Telenor-stil mener jeg. Endret 3. desember 2006 av eternal Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jepp, de er gode på det, heldigvis avslører telepriser.no dem gang på gang samtidig som de ikke inkluderer "freaky friday" med mms til 2 x sms-pris, eller helgegøy 3 (halv ringepris på alle privatabonnement fra klokka 3 til klokka 4 på søndager) osv (ps var bare tull alt det siste jeg sa nå, men jeg tok skremmende nok utgangspunkt i virkelige telenortjenester ) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva må man gjøre for å få endret dette da? Jeg ringer nesten aldri, men senner masse SMS, så dette er topp for meg. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 sn0dig: Antar du bare kan logg inn på telenormobil.no og endre det der. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hvorfor ikke bare bytte til Chess Touch istede? Ingen ulemper! Litt surt at du må betale 5kr min til kundeservice, men hvem trenger å ringe de? Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor velge hva man vil ha billig når alt er billig med andre abonomang? Jeg bytter uansett ALDRI til Telenor igjen. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva må man gjøre for å få endret dette da? Jeg ringer nesten aldri, men senner masse SMS, så dette er topp for meg. 7415916[/snapback] da skriver du bare "ENDRE SMS" og sender det til 1999;) det jeg ikke skjønner med det her er kveldsabonnementet.. er det noe forskjell fra dagen og kvelden? evt. hva? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) det jeg ikke skjønner med det her er kveldsabonnementet.. er det noe forskjell fra dagen og kvelden? evt. hva? Det står faktisk ikke noe om det! Kanskje de prøver å si at prisen til fastnett og andre mobilnett blir endret fra 1,49 til 0,99 på kvelden og i helgen. Hva er egentlig definisjon på helgen? For Telenor er vel kveld fra 18-24 tror jeg.. Denne prisplanen "Billigere Kveld&Helg" skal ikke koste noe dagspris, så derfor syntes jeg de burde satt dette som standard i alle kontantkort! Telenor tjener masse penger på de som ikke gidder eller er redde for å endre det gode gamle kontantkortet sitt, derfor gjør de det slik at det blir til bry for kunden å skaffe seg de billigere prisene. På denne måten beholder de noen av de prisbevisste kundene og samtidig tjener like mye penger på de som kun har Telenor fordi det er trygt. Det virkelig bra alternativet er jo One Call med en ringepris på 0,65 og sms på 0,35, og en startpris på 0,59. Bare så dumt det ikke er like enkelt å kjøpe et One Call kontantkort hvis du trenger credits på kontantkortet, det er jo positivt med Telenor, pluss kampanjene der man får 1000 kr ved å fylle på for 500 og lignende. Endret 4. desember 2006 av BeachDumb Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 det jeg ikke skjønner med det her er kveldsabonnementet.. er det noe forskjell fra dagen og kvelden? evt. hva? Det står faktisk ikke noe om det! Kanskje de prøver å si at prisen til fastnett og andre mobilnett blir endret fra 1,49 til 0,99 på kvelden og i helgen. Hva er egentlig definisjon på helgen? For Telenor er vel kveld fra 18-24 tror jeg.. 7419022[/snapback] Telenor Definerer kveld som fra 17:00 om kvelden til 07:00 neste morgen.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 det jeg ikke skjønner med det her er kveldsabonnementet.. er det noe forskjell fra dagen og kvelden? evt. hva? Det står faktisk ikke noe om det! Kanskje de prøver å si at prisen til fastnett og andre mobilnett blir endret fra 1,49 til 0,99 på kvelden og i helgen. Hva er egentlig definisjon på helgen? For Telenor er vel kveld fra 18-24 tror jeg.. Denne prisplanen "Billigere Kveld&Helg" skal ikke koste noe dagspris, så derfor syntes jeg de burde satt dette som standard i alle kontantkort! Telenor tjener masse penger på de som ikke gidder eller er redde for å endre det gode gamle kontantkortet sitt, derfor gjør de det slik at det blir til bry for kunden å skaffe seg de billigere prisene. På denne måten beholder de noen av de prisbevisste kundene og samtidig tjener like mye penger på de som kun har Telenor fordi det er trygt. Det virkelig bra alternativet er jo One Call med en ringepris på 0,65 og sms på 0,35, og en startpris på 0,59. Bare så dumt det ikke er like enkelt å kjøpe et One Call kontantkort hvis du trenger credits på kontantkortet, det er jo positivt med Telenor, pluss kampanjene der man får 1000 kr ved å fylle på for 500 og lignende. 7419022[/snapback] Du kan jo fylle på inne på mobilen med onecall, jeg synes faktisk deres påfyllingsfunksjon er bedre enn telenors. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hvorfor ikke bare bytte til Chess Touch istede? Ingen ulemper! 7417062[/snapback] Øh, greit å skifte kanskje. Men ingen ulemper? Jo, Netcom sitt nett. Bytt heller til Tele2. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 og hva er galt med NetCom's nett? For min del gjir jeg blanke i om det et Telenor's eller NetCom's nett. Men kansje Telenor har dyrer "nettleige" elns enn NetCom? Tele2 har bare tragiske priser. For min del har Chess de beste prisene. Feks betale 39øre per sms, og 1,50 forå ringe, det er bare dumt. Eller omvendt for den del. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 og hva er galt med NetCom's nett? For min del gjir jeg blanke i om det et Telenor's eller NetCom's nett. Men kansje Telenor har dyrer "nettleige" elns enn NetCom? Tele2 har bare tragiske priser. For min del har Chess de beste prisene. Feks betale 39øre per sms, og 1,50 forå ringe, det er bare dumt. Eller omvendt for den del. 7419450[/snapback] Fordi Netcom sitt nett har mye dårligere dekning for mange. Netcom sliter jo faktisk på noen steder i Oslo.. Har måttet skifte ut en del bedriftsabbn ifra Netcom til Telenor pga det. Lenke til kommentar
kikko Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dette er jo helt meningsløst, heia Telenor. Dette gjør det jo praktisktalt umulig å ha kontroll over forbruktet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kanskje de heller burde omdøpe navnet til "telenor fullforvirring - for deg som ikke vil ha innsikt i hva noe som helst koster". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg