Bone Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann! Har siden 360'n kom ut hatt denne Panda-saken som bilde.. Men, vil gjerne ha bildet som jeg har som avatar her på forumet.. Er det mulig? Takk, takk! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nja, du kan ta ett bilde med kameraet til 360'n, men kun vennene dine vil se den. Er sikkert slik at noen kron idioter ikke putter uansetendige binder som avatar. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan jo prøve å printe ut bildet ditt, og ta bilde av det med Vision kameraet (om du har det) Ellers er det ingen andre måter å få til egne bilder pr. dags dato Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Okei.. Tusen takk for hjelp! ..da blir det nok fortsatt et liten Panda på meg! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 He he, det var jo litt synd. Jeg for min del må klare meg med den lille jenta (fra DOA), den som ligner mest på figuren Su Kaolla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå