Looke Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har lastet ned noen ting som jeg vil ha raret ut, men det funker ikke. Jeg får bare ! ! C:\Filnavn: Pakket CRC-data sviktet i filnavn.avi. Volumet er skadet jeg mistenker at det er fordi jeg tok en registry optimizer som har fucket det til. men jeg er ikke sikker ,derfor spør jeg her. Har noen av dere opplevd noe lignenende før ?. det som er litt rart er at hvis jeg ekstrakterer ut fila også er kjapp med å sette den igang med VLC media player så funker den. men det er på filer på 100 mb, feilen skjer også på andre ting som er mye større. Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Når jeg har fått denne feilmeldingen så har det vært feil på filen... Endret 3. desember 2006 av morra Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 fant ut feilen, var at det mangla en bittleliten del på en av rar filene, også fikk jeg erroren, sikkert derfor jeg fikk sett greia ved å åpne den i vlc kjapt. takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Roflmao2k Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 fant ut feilen, var at det mangla en bittleliten del på en av rar filene, også fikk jeg erroren, sikkert derfor jeg fikk sett greia ved å åpne den i vlc kjapt. takk for hjelpa uansett Hva gjorde du for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå